printlogo


کد خبر: 257723تاریخ: 1401/7/28 00:00
خبر



ماجرای حقوق عجیب یکی از مدیران چیست؟


گفته می‌شود یکی از مسئولان میانــــــــــــی باشگاه استـــقلال دستمزدی دریافت می‌کند که باعث تعجب مدیران جدید باشگاه استقلال شده است. این فرد هزینه اسکان قابل توجهی را هم به دوش باشگاه استقلال گذاشته و در یکی از هتل‌های مجلل تهران سکونت دارد و مشخص نیست که چرا باشگاه استقلال چنین شرایط خاصی را برای این فرد فراهم کرده است. در واقع نوع برخورد مدیران گذشته باشگاه استقلال با شخص مورد نظر به مانند یک بازیکن پرطرفدار است که باید دید با آمدن فتح‌الله‌زاده آیا همان شرایط ادامه خواهد داشت یا خیر؟!


وی‌ای‌آر به این فصل نمی‌رسد


باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر بارها ازجانب داور لطمه دیده است و تصمیم‌هایی در جریان بازی‌ها رخ داده که هرگز به سود آبی‌ها نبوده است. سوختن پنالتی‌های متعدد که ساپینتو هم به آن اشاره داشته استقلال را در وضعیت نامناسبی قرار داده و اگر آن همه پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، شاید الان با اختلاف امتیازی مناسب در صدرجدول قرار داشت. مطالبه وی‌ای‌آر یا همان کمک داور ویدئویی از همین قصه شکل گرفته و آبی‌ها بارها به آن اشاره کرده‌اند اما با توجه به صحبت‌های تازه مسئولان کمیته داوران باید موضوع استفاده از کمک داور ویدئویی را تمام شده دانست. طبق صحبت‌های اخیر خسروی تا پایان این فصل قرار نیست کمک داور ویدئویی در ورزشگاه‌ها نصب شود و احتمالاً اعتراض‌ها به داوری ادامه خواهد داشت.


اگر بازی بدون تماشاگر باشد
نساجی با برگزاری سوپرجام در آزادی مشکلی ندارد


براساس اعلام سازمان لیگ برتر، دیدار سوپرجام فصل گذشته میان استقلال و نساجی روز یازدهم آبان ماه برگزار خواهد شد و برنده این مسابقه کاپ را بالای سر می‌برد. البته سازمان لیگ هنوز میزبان این بازی (در واقع باید گفت محل برگزاری این مسابقه) را معرفی نکرده و شاید زمانی که شما مشغول خواندن خبر مذکور هستید، ورزشگاه محل انجام سوپرجام مشخص شده باشد ولی مسئولان باشگاه نساجی سه‌شنبه‌شب معتقد بودند اگر قرار باشد جدال آنها با استقلال بدون تماشاگر برگزار شود، نساجی مشکلی با انجام این بازی در ورزشگاه آزادی نخواهد داشت چون کیفیت زمین چمن آن مطلوب است و از طرفی دیگر، با توجه به اینکه تمرینات نماینده مازندران اغلب اوقات در داخل پایتخت برگزار می‌شود، برگزاری سوپرجام در ورزشگاه آزادی موجب خواهد شد تا آنها یک مسافرت کمتر انجام داده و از نظر مالی سود ببرند به همین خاطر مشکلی با برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی ندارند اما همان‌طور که گفتیم، به شرطی که سوپرجام بدون حضور تماشاگر باشد. اگر قرار بر حضور هواداران در استادیوم شود، کاملاً طبیعی است که شرایط نساجی مازندران هم عوض خواهد شد.

 

 


Page Generated in 0.0065 sec