printlogo


کد خبر: 257707تاریخ: 1401/7/28 00:00
از مدیرعامل جدید پروژه سوپرلیگ چه می‌دانیم؟
یک تلویزیونی علیه یوفا



سوپرلیگ اروپا نمرده است. این خبری است که هر از چند گاهی بیرون می‌آید و گرچه شاید یوفا و فیفا آن را دوست نداشته باشند اما مسأله این است که باشگاه‌های سوپرلیگی به کار کردن روی پروژه‌ای که از حدود یک سال و نیم قبل شروع کردند، ادامه می‌دهند. باشگاه‌های مؤسس در انتظار برگزاری دادگاه اروپا هستند که در اوایل سال 2023 برگزار خواهد شد. تا آن زمان، سوپرلیگی‌ها تلاش می‌کنند اوضاع را به نفع خودشان پیش ببرند. بد نیست بدانید شرکت A22 کمپانی اسپانسر سوپرلیگ اروپا محسوب می‌شود و در راستای تشکیل این تورنمنت، به سه باشگاه کمک می‌کند.
برای پیش بردن پروژه، باشگاه‌های رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس و شرکت A22 یک مدیرعامل جدید به نام برند رایشارت را استخدام کرده‌اند. مدیرعامل جدید سوپرلیگ قبلاً مدیر یک شبکه تلویزیونی بوده و در جدیدترین مصاحبه‌اش گفته است:
 هدف اولیه ما شروع یک گفت‌وگوی کاربردی با گروه گسترده‌ای از اعضای جامعه فوتبال مانند باشگاه‌ها، بازیکنان، مربیان، هواداران، رسانه‌ها و سیاستگذاران خواهد بود. هدف ما تسهیل توسعه یک مدل ورزشی پایدار برای فوتبال است. رقابتی که در بلندمدت منافع باشگاه‌ها، اسپانسرها و هواداران را تضمین کند.
 


Page Generated in 0.0048 sec