printlogo


کد خبر: 257705تاریخ: 1401/7/28 00:00
سوژه



نه دینامو مسکو و نه زنیت
روس‌ها دنبال آزمون نیستند


در روزهای اخیر اخباری درباره پیشنهاد دینامو مسکو برای جذب سردار آزمون در نقل‌وانتقالات زمستانی منتشر شد. خبری که واقعیت ندارد و مدیر برنامه سردار آزمون نیز آن را تکذیب کرده است. سردار آزمون ژانویه 2022 با قراردادی 5/2 میلیون یورویی از زنیت روسیه به بایرلورکوزن پیوست. او در 11 بازی فصل جاری برای تیمش فقط دو پاس‌گل داده است. قرارداد آزمون با این تیم آلمانی تا ژوئن 2027 میلادی معتبر است. سایت ترانسفرمارکت ارزش انتقال این مهاجم را 18 میلیون یورو تخمین زده است. خبرگزاری چمپیونات در روسیه تأکید کرد که تیم‌های روسی دنبال جذب آزمون نیستند و او طبق قراردادی که دارد، در لورکوزن خواهد ماند.
 
پیروزی کایسری با دو بازیکن ایرانی
حسینی، متخصص گلزنی در جام حذفی


در ادامه بازی‌های مرحله سوم جام حذفی فوتبال ترکیه، کایسری‌اسپور در حالی که پس از مدت‌ها دوباره مجید حسینی و علی کریمی را در ترکیب ابتدایی داشت، در استادیوم کادیرهاس به مصاف ایگدیر دسته سومی رفت. مجید حسینی که سال گذشته در ۶ مسابقه جام حذفی ترکیه موفق به زدن سه گل شده و نمایش خوبی به‌عنوان یک مدافع میانی در این رقابت‌ها داشت، در نخستین بازی خود در فصل جدید این رقابت‌ها نیز توانست عملکرد تأثیرگذاری برابر ایگدیر داشته باشد. حسینی که امسال یکی از مهره‌های ثابت و همیشگی کایسری‌اسپور در مسابقات سوپرلیگ ترکیه بوده، در دقیقه ۸۴ بازی مقابل ایگدیر توپ ارسالی از کرنر سمت راست زمین را که یک رفت و برگشت داشت و روی هوا سرگردان بود، با ضربه سر تبدیل به گل کرد و عامل برتری تیمش در این دیدار شد. کایسری‌اسپور در روز گلزنی و درخشش مجید حسینی و حضور ۹۰ دقیقه‌ای علی کریمی توانست به برتری ۲ بر یک مقابل ایگدیر دست پیدا کند و راهی مرحله چهارم رقابت‌های ترکیش کاپ شود.
 
تمجید بعد از کسب عنوان بهترین بازیکن ماه
طارمی حواشی را دریبل زد


مهدی طارمی با کسب 04/25 درصد از رأی مربیان فوتبال پرتغال، عنوان بهترین مهاجم ماه سپتامبر لیگ برتر پرتغال را به دست آورد. نشریه «آبولا» پرتغال درخصوص این عنوان نوشت: «این مهاجم ایرانی جنجال‌ها را دریبل زد و بهترین مهاجم ماه سپتامبر شد. طارمی درگیر جنجال‌ها و حاشیه‌هایی بود که به‌خاطر پنالتی‌هایی که می‌گرفت، او را شیرجه‌زن خطاب می‌کردند. وی با این حال از فران ناوارو از ژیل ویسنته و ویتینیا از براگا عبور کرد.» طارمی در ماه سپتامبر مقابل رقبای پورتو سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل به هم‌تیمی‌های خود داد. او در لیگ قهرمانان اروپا هم بازیکن موفقی بوده و توانسته به مهره‌ای مهم در ترکیب پورتو تبدیل شود. این مهاجم ایرانی باشگاه‌های بزرگی را خواهان خود می‌بیند که باید دید آیا سرانجام پورتو به جدایی او پاسخ مثبت می‌دهد یا نه؟


Page Generated in 0.0057 sec