printlogo


کد خبر: 257704تاریخ: 1401/7/28 00:00
شرایط متفاوت دو بازیکن ایرانی شارلروا
قلی‌زاده پشت خط حسین‌زاده!


حامد حسینی
خبر‌نگار
شارلروا که در دو دیدار گذشته‌اش شکست خورده و در مسابقه خانگی برابر کورتریک به دنبال کسب پیروزی بود، در نیمه اول با دو گل حریف را مغلوب کرد که گل دوم این تیم روی پاس امیرحسین حسین‌زاده به ثمر رسید.
 حسین‌زاده که هفته قبل در حضور تعویضی مقابل سنت‌ترویدن موفق شده بود نخستین گل خود در پیراهن شارلروا و ژوپیلرلیگ بلژیک را به ثمر رساند، در دقیقه ۴۲ با یک پاس در عرض، مارکو ایلای‌ماهاریتا را صاحب توپ کرد تا این بازیکن با شوت محکم زمینی از پشت محوطه جریمه گل دوم را برابر کورتریک به ثمر برساند.
شارلروا که در لحظات ابتدایی نیمه دوم گل اول را دریافت کرده بود، از دقیقه ۷۳ علی قلی‌زاده را به جای امیرحسین حسین‌زاده در ترکیب داشت و در دقیقه ۸۸ هم گل تساوی را دریافت کرد و نتوانست به روند ناکامی‌هایش پایان بدهد.
یاران قلی‌زاده و حسین‌زاده با تساوی ۲ بر ۲ مقابل کورتریک ۱۶ امتیازی شدند و با صعود یک پله‌ای در جدول ژوپیلرلیگ بلژیک، موقتاً در جایگاه دهم قرار
 گرفتند.
علی قلی‌زاده حضور کوتاه مدتی در دوازدهمین بازی فصل خود در رقابت‌های ژوپیلرلیگ بلژیک داشت و حسین‌زاده هم برابر کورتریک توانست نخستین پاس گلش را در شارلروا بدهد.
 هر چقدر شرایط برای حسین‌زاده مناسب است، در سوی مقابل علی قلی‌زاده دوران افول را سپری می‌کند.
او که طی سال‌های اخیر به یکی از بازیکنان مهم شارلروا تبدیل شده و حتی از نانت فرانسه و بشیکتاش ترکیه پیشنهاد بازی دریافت کرده بود، حالا و در آستانه جام جهانی به بازیکنی ذخیره تبدیل شده و موقعیتش در تیم ملی ایران نیز به خطر افتاده است.
حسین‌زاده که این روزها جای قلی‌زاده را در ترکیب شارلروا گرفته، تلاش می‌کند به لیست کی‌روش راه پیدا کند.  اتفاقی که دور از دسترس نیست. مگر اینکه کی‌روش تصمیم نهایی اش را در این مورد گرفته باشد.


Page Generated in 0.0054 sec