printlogo


کد خبر: 257692تاریخ: 1401/7/28 00:00
خبر



شنبه؛ تصمیم گیری درباره امید وحدت

با اعلام سازمان لیگ روز شنبه جلسه‌ای برای بررسی وضعیت تیم شهرخودرو برگزار می‌شود. این تیم البته با نام امید وحدت در مسابقات شرکت کرده اما سازمان لیگ تیمی به نام امید وحدت نمی‌شناسد، به این خاطر که شهرخودرو به خاطر مشکلات مالی و مدیریتی در نهایت موفق به انتقال امتیاز خود به تیم امید وحدت نشده است. سازمان لیگ برای برگزاری این نشست و تصمیم‌گیری نهایی از مدیران باشگاه شهرخودرو و همچنین مدیران هیأت فوتبال استان خراسان رضوی خواسته در این نشست حاضر شوند.
این تیم روز  سه‌شنبه در مصاف با مس شهربابک با 7 بازیکن وارد میدان شد و بعد از مصدومیت یکی از بازیکنانش در همان دقایق ابتدایی، بازی از سوی داور پایان یافت و نتیجه این بازی 3-0 به سود تیم مس شهر بابک اعلام خواهد شد.

گل‌گهر و الهویی جریمه شدند

کمیته انضباطی رأی خود را درباره  بازی تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال به شرح زیر اعلام کرد:
مسابقه دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته هفتم برگزار و از سوی امیر قلعه‌نویی سرمربی و سعید الهویی مربی تیم گل‌گهر، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل داور مسابقه و رفتار غیر ورزشی رخ داد.
 با اعلام کمیته انضباطی، در خصوص تخلف انتسابی گل‌گهر سیرجان مبنی بر داشتن 7 بازیکن اخطاری و تخلف امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی به ترتیب مبنی بر بدرفتاری و رفتار غیر ورزشی، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش ناظر و داور مسابقه، تخلفات انتسابی به افراد فوق محرز و مسلم تشخیص داده شد و استناد به مواد 55 و 58 و 64 مقررات انضباطی با لحاظ ماده 94 این مقررات، باشگاه گل‌گهر سیرجان به پرداخت مبلغ 260 میلیون ریال جریمه نقدی و امیر قلعه‌نویی به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم که به مدت یک سال تعلیق می‌شود، محکوم شد. وی باید مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
سعید الهویی نیز به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه سایپا پس از شکست مقابل شمس‌آذر

با اعلام سیدمهدی حسینی‌پور مدیرعامل باشگاه سایپا، به دلیل شکست 4 بر صفر تیم فوتبال این باشگاه مقابل شمس‌آذر قزوین در هفته نهم مسابقات لیگ آزادگان، اعضای این تیم 10 درصد از مبالغ قرارداد‌شان جریمه شدند.


Page Generated in 0.0056 sec