printlogo


کد خبر: 257685تاریخ: 1401/7/28 00:00
مصاحبه



محمد ستاری: بازی مقابل صنعت نفت 6 امتیازی است


محمد ستاری مدافع مس کرمان درباره بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان می‌گوید: «در لیگ برتر هیچ بازی‌ای آسان نیست. این بازی 6 امتیازی است. ما برای برد به زمین مسابقه می‌رویم و قصد داریم از امتیاز میزبانی خودمان به نحو احسن استفاده کنیم. بازیکنان ما انگیزه خیلی بیشتری دارند تا با 3 امتیاز از زمین مسابقه خارج شوند.»
بازیکن مس کرمان درباره اینکه آیا فشاری روی کادرفنی برای تغییرات است توضیح داد: «فکر نمی‌کنم فشاری روی کادرفنی تیم باشد. چرا که سال گذشته با همراهی و صمیمت این کادرفنی و مدیریت باشگاه، تیم به لیگ برتر صعود کرد و رابطه خیلی خوبی بین آنها برقرار است. ضمن اینکه کهندل اعلام کرد، با تمام قوا از سرمربی تیم حمایت می‌کند و معتقد بود تیم پتانسل زیادی دارد.»
 او درباره مصدومیت بازیکنان مس توضیح داد: «مصدومیت بازیکنان قطعاً تأثیر خیلی زیادی روی تیم دارد. مصدومیت علی خلیلی از ناحیه ACL، مصدومیت محمد قاسمی‌نژاد و حسین دوستدار کمی برای ما سخت است. با توجه به همین غیبت بازیکنان، ناچار بعضی هم‌تیمی‌ها در پست غیرتخصصی به میدان می‌روند. این مصدومیت‌ها نشأت گرفته از عدم جذب بازیکنان در ابتدای فصل است.»

ابراهیم اشکش: از مسئولان خوزستان انتظار حمایت دارم


 ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی درباره بازی تیمش مقابل دریا بابل توضیح داد: «خوشحالم که مردم خوزستان بابت برد استقلال ملاثانی خوشحال هستند. کمترین چیزی که از مسئولان خوزستانی انتظار دارم این است که از تیم تمام بومی استقلال ملاثانی که تمام بازیکنان آن زیر بیرق استقلال ملاثانی تلاش می‌کنند، حمایت کنند و این خواسته نابجایی نیست که مسئولان مشکلات این تیم را رفع کنند. روز گذشته مصاحبه تندی در این زمینه داشتم و در همین‌جا به آقای بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‌گویم حمید بنی تمیم عزیز شما به عنوان پدر معنوی ورزش استان در این جایگاه قرار دارید و به عنوان وظیفه اجتماعی خود این وظیفه را دارید که از تیم استقلال ملاثانی
 حمایت کنید.»

احمد جمشیدیان:
نقاط ضعف و قوت خوشه‌طلایی را آنالیز کرده بودیم


احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری همدان درباره بازی تیمش مقابل خوشه طلایی می‌گوید: «ابتدا باید بگویم خیلی جالب است که شما در چند روز مانده به بازی سردرگم باشید که می‌خواهید در کدام شهر بازی کنید.»
او درباره با شرایط مسابقه می‌گوید: «به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه را آنالیز کرده بودیم و برای کسب حداکثر نتیجه وارد میدان شدیم.»
 
 


Page Generated in 0.0058 sec