printlogo


کد خبر: 257671تاریخ: 1401/7/28 00:00
سرمقاله



 اطمینان همیلتون از اوضاع خوب مرسدس

همیلتون راننده انگلیسی مرسدس اعلام کرد که بدون تردید ماشین این تیم برای فصل آینده فرمول یک بهتر خواهد شد. لوئیس همیلتون در این مورد گفت: «تیم مرسدس به اندازه کافی خوب است که بتواند مشکلات ماشینش را حل کند. من تردیدی ندارم که ماشین مرسدس برای سال 2023 بهتر خواهد شد.» قهرمان هفت دوره فرمول یک ادامه داد: «ما از مشکلات ماشین خود آگاه هستیم. ما از قهرمانی جهان به جایی رسیدیم که توان ساخت ماشین خوبی نداریم. با وجود این تمام مشکلات این تیم برای فصل جدید فرمول یک حل خواهد شد. شک ندارم. شما در سال 2023 متوجه این صحبت‌های من خواهید شد.» لوئیس همیلتون در رده‌بندی کنونی فرمول یک فصل جاری با 180 امتیاز ششم است. ماکس فرستاپن، راننده هلندی ردبول اتریش برای دومین فصل متوالی قهرمان این مسابقات شده است.
 
بازسازی ورزشگاه جنجال‌ساز

اندونزی استادیوم مالانگ را که در اوایل ماه جاری به‌دلیل ازدحام جمعیت هواداران زیادی در آن کشته شدند تخریب خواهد کرد.
جوکو ویدودو، رئیس‌جمهور اندونزی بعد از ملاقات با جیانی اینفانتینو اعلام کرد که ورزشگاه کانجوروهان طبق استانداردهای ایمنی تعیین‌‌شده فیفا بازسازی می‌شود. ویدودو پس از دیدار با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، این خبر را فاش کرد. در حالی که اندونزی میزبان جام جهانی فوتبال زیر ۲۰ سال ۲۰۲۳ خواهد بود، رئیس‌جمهور این کشور موافقت کرد تا قبل از برگزاری این رویداد در سال آینده، یک کارگروه با اینفانتینو تشکیل دهد و در اسرع وقت ورزشگاه حادثه‌ساز را تخریب و بار دیگر بسازند. اینفانتینو گفت: اندونزی یک کشور فوتبالی است، کشوری که در آن میلیون‌ها نفر عاشق فوتبال هستند. ما می‌خواهیم هواداران در ورزشگاه احساس آرامش و امنیت کنند.

لمپارد:
با نظر کلوپ درباره من‌سیتی مخالفم

فرانک لمپارد، مربی اورتون به صحبت‌های یورگن کلوپ درباره منچسترسیتی واکنش نشان داده است. کلوپ گفت که سیتی و نیوکاسل هر کاری که می‌توانند در بازار انجام می‌دهند. لمپارد که سابقه بازی در منچسترسیتی را هم دارد، گفته است: «به نظرم در فوتبال مدرن، هر فردی موضع خود را دارد. این گاهی تغییر می‌کند و به همین دلیل است که عاشق لیگ برتر هستیم. من در چلسی زندگی کردم و یک سال هم در منچسترسیتی بودم. سیتی جایزه بهترین باشگاه را در مراسم توپ طلا برد، به‌دلیل کارهای خوب زیادی که خارج از میدان انجام داده است. به هر حال باشگاه‌هایی هستند که درآمدشان خیلی بیشتر است و می‌توانند مخارج را متقبل شوند.»


Page Generated in 0.0063 sec