printlogo


کد خبر: 257654تاریخ: 1401/7/28 00:00
خبر



توضیحات افضلی درباره بدهی پادوانی
حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال پیرامون بدهی به پادوانی توضیحات تازه‌ای داده است: «پادوانی صد هزار دلار از باشگاه استقلال طلب داشت که باشگاه در گذشته چند بار برای پرداخت پول به ایشان اقدام و از این بازیکن درخواست شماره حساب کرد ولی او از این کار امتناع و به باشگاه استقلال اعلام کرد که به دنبال گرفتن غرامت بیش از ۹ میلیون دلار از استقلال است.»
معاون بین‌الملل استقلال ادامه داد: «در نهایت پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رأی خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال نه تنها صورت نگرفته بلکه کادر پزشکی وقت باشگاه استقلال همه تلاش خود را در خصوص این بازیکن انجام داده بودند. در نهایت با حکم CAS، باشگاه استقلال تنها باید صد هزار دلار طلب باقی‌مانده پادوانی را به این بازیکن پرداخت کند.»


یار غار فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال
سیدمهدی علوی که پیش‌تر به عنوان معاون فرهنگی در باشگاه استقلال فعالیت می‌کرد بار دیگر به این باشگاه بازگشته است. علوی در تمام سال‌هایی که فتح‌الله‌زاده از باشگاه استقلال دور بود، رابطه خود را با آقای مدیر حفظ کرد و یار غار مدیرعامل محبوب آبی‌ها بود.
او حالا دوباره به محیط کاری‌ قبلی خود بازگشته و قرار است در همان مسئولیت سابق به فعالیت ادامه دهد. علوی از جمله چهره‌های خوشنام در حوزه‌های فرهنگی باشگاه‌ها است و پیش‌بینی می‌شود با وجود روابط نزدیکی که با مدیرعامل جدید باشگاه استقلال دارد بتواند در این زمینه کمک قابل توجهی به این باشگاه کند.


خوشحالی زیرپوستی از جدایی آجورلو
یکی از اتفاقات جالب در روزهای اخیر واکنش مثبت برخی بازیکنان نسبت به جدایی مصطفی آجورلو از باشگاه استقلال است. این بازیکنان که با مدیرعامل در زاویه بودند بعد از جدایی مدیرعامل سابق در جمع دوستانه خود به نیکی از این اتفاق یاد کرده‌اند و براین باورند که با حضور فتح‌الله‌زاده می‌توانند تعامل بهتری با مدیریت باشگاه داشته باشند.
ظاهراً برخی بازیکنان از نحوه برخورد آجورلو با خود به شدت گله داشتند و معتقد بودند مدیرعامل یک باشگاه ورزشی باید با ادبیات مخصوص به دایره ورزش با بازیکنان صحبت کند که ظاهراً آجورلو چنین نکرده است. به هرحال مدیرعامل سابق رفت و مدیرعامل جدید آمد تا برخی خوشحال باشند و البته برخی هم ناراحت! بخصوص آنها که در زمان مدیریت آجورلو حمایت می‌شدند.

 


Page Generated in 0.0049 sec