printlogo


کد خبر: 257632تاریخ: 1401/7/27 00:00
سوژه



مأموریت کی‌روش برای موریرا و آزمون
سفر مربی تیم ملی به آلمان و قطر
در روزهای اخیر مصدومیت سردار آزمون و احتمال به آمادگی نرسیدن وی برای جام جهانی 2022 قطر به یکی از دغدغه‌های مهم کارلوس کی‌روش تبدیل شده است. به همین دلیل پس از پیگیری‌های مداوم سرمربی و کادر پزشکی تیم ملی درباره این بازیکن و تماس کی‌روش با ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن یکی از مربیان ایران راهی آلمان شد.
میکائیل موریرا، مربی توانبخشی جوان پرتغالی که در دوره قبلی حضور کی‌روش نیز در کادرفنی تیم ملی حضور داشت و تخصص ویژه‌ای در امور فیزیوتراپی دارد، با نظر مرد پرتغالی به آلمان سفر کرده است تا وضعیت مهاجم کلیدی تیم ملی را تحت نظر داشته باشد. این مربی پیش از جام جهانی 2018 و زمانی که اشکان دژاگه در تیم ناتینگهام فارست مصدوم شد، با پیگیری وضعیت او توانست این بازیکن را به جام جهانی برساند. البته به احتمال فراوان آزمون بزودی برای ادامه درمان خود عازم کمپ اسپایر قطر می‌شود.
 
مذاکره باشگاه کانسیل با رفیعی‌پور
ستاره تیم ملی فوتسال در راه اندونزی؟
علیرضا رفیعی‌پور بازیکن «عقب‌گیر» تیم ملی فوتسال ایران که با این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت و به‌عنوان نایب قهرمانی دست یافت، مدنظر باشگاه کانسیل اندونزی قرار گرفته است. به نوشته توئیتر «فوتسال آسه‌آن» مذاکره باشگاه کانسیل با رفیعی‌پور همچنان ادامه دارد. این در حالی است که رفیعی‌پور در تیم کراپ الوند در لیگ برتر ایران بازی می‌کند و در دیدار مقابل رکن آذین به میدان رفت. رفیعی‌پور در پاسخ به این سؤال که آیا مذاکره‌ای با باشگاه کانسیل داشته است؟ گفت: «در جریان مسابقات قهرمانی آسیا در کویت با من صحبت شد اما در همین حد به آنها گفتم که با باشگاه کراپ قرارداد دارم. فکر نمی‌کنم وقتی گفته‌ام قرارداد دارم، دیگر به‌دنبال جذب من باشند.»
 
بازگشت سردار، سوژه رسانه‌های روس
تکذیب انتقال آزمون به دینامومسکو
درباره آزمون اخبار متعددی در رسانه‌های روسیه طی ۴۸ ساعت اخیر منتشر شده است. همه چیز از این خبر روسی آغاز شد که در آن اعلام شده بود باشگاه زنیت علاقه دارد آزمون را مجدداً به خدمت بگیرد؛ آن‌هم به‌صورت قرضی از تیم بایرلورکوزن. علاوه بر این بعضی از خبرها هم حاکی از تمایل باشگاه دینامو مسکو به جذب آزمون است. مجموع این خبرها، واکنش‌های متعددی را در روسیه به‌دنبال داشته است. بعد از مطرح شدن نام باشگاه دینامو به‌عنوان مشتری سردار آزمون، «آرماند دورن» که رسانه‌های روسی از او به‌عنوان ایجنت سردار آزمون نام برده‌اند، این پیشنهاد را تکذیب کرد: «این اولین بار است که در مورد آن می‌شنوم. هیچکس از دینامو برای آزمون با من تماس نگرفته است.»


Page Generated in 0.0048 sec