printlogo


کد خبر: 257626تاریخ: 1401/7/27 00:00
خبری از خوش شانسی نیست


فرخ حسابی
روزنامه نگار

استرالیا با یک صعود دراماتیک و برد مقابل پرو با ضربات پنالتی در پلی آف انتخابی جام جهانی به این رقابت‌ها صعود کرد و حالا ششمین حضور خود در جام جهانی را تجربه می‌کند. در پنج دوره قبلی بهترین نتیجه آنها صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی در جام جهانی 2006 بود اما در دو دوره قبلی حتی یک برد هم به دست نیاورده‌اند.
استرالیایی‌ها امیدوارند این بار نتیجه بهتری کسب کنند اما برای رسیدن به این هدف با گروه آسانی مواجه نشده‌اند چرا که باید با تیم‌های فرانسه، دانمارک و تونس در گروه D رقابت کنند.
گراهام آرنولد سرمربی استرالیا روی بازیکنان باتجربه خود مثل متئو رایان، آرون موی و تام روگیچ برای موفقیت تیمش حساب باز کرده است اما این تیم جوانان هیجان انگیزی نیز دارد که می‌توانند تأثیر‌گذار باشند. استرالیا البته در مرحله انتخابی در آسیا نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و درگروه خود بعد از ژاپن و عربستان سوم شد و امارات را هم به سختی شکست داد و به پلی آف رسید. پاتر لحظاتی قبل از ضربات پنالتی مقابل پرو تصمیم گرفت دروازه‌بان باتجربه خود متئو رایان را بیرون بکشد و اندرو ردماین را جایگزین او کند. این اتفاق برای او و تیمش با خوش شانسی و موفقیت همراه بود اما بعید است در جام جهانی آنها با چنین عملکردی بتوانند شانسی برای موفقیت داشته باشند.
 


Page Generated in 0.0044 sec