printlogo


کد خبر: 257622تاریخ: 1401/7/27 00:00
خبر


آخرین خبر از مجوز حرفه‌ای
امیرعلی حسینی مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در مورد کسب مجوز حرفه‌ای این باشگاه گفت: «تقریباً به‌صورت هفتگی و مرتب جلساتی را برگزار می‌کنیم. کمیته‌ها مدارکی را تهیه کرده‌اند و آنها را ارائه می‌کنند. با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز مکاتباتی داریم و مدارک را ارائه می‌دهیم. اگر آنها نقطه نظری داشته باشند یا اشکالی وجود داشته باشد، مشکلات را مرتفع می‌کنیم و مدارک را دوباره ارسال می‌کنیم.»
وی در مورد اینکه در فدراسیون جدید جلسه‌ای در این خصوص برگزار کرده یا خیر، گفت: «یک جلسه‌ای داشتیم که کارکنان دفتر صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ از طرف فدراسیون حضور داشتند. در کل، جلسه خوب و مثبتی بود.»
 
جلسه استماع رادو نیمه دوم آبان
مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده رادوشویچ توضیح داد: «چه پرونده ایشان و هر شخص دیگری حتی اگر رأی بدوی فیفا را داشته باشد، در صدور مجوز حرفه‌ای خللی به وجود نمی‌آورد، مشروط بر اینکه باشگاه روی رأی اولیه درخواست استیناف کند و ما این کار را انجام داده‌ایم. در حال حاضر، پرونده در دادگاه عالی ورزش در جریان است و قرار شده جلسه استماع برگزار شود.»
او درباره زمان برگزاری این جلسه پاسخ داد: «نیمه دوم آبان ماه این جلسه برگزار می‌شود و پس از آن، معمولاً یک روند فرسایشی و طولانی در پیش خواهد بود.»
 
پرسپولیس در نمایشگاه بورسی
بعد از عرضه سهام اولیه پرسپولیس در بورس و مشخص شدن نحوه قیمت‌گذاری آن، برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در کنار بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح بورسی حضور دارد تا شانه به شانه آنها تجربه جدیدی در بازار سرمایه برای مدیریت بهتر و قوی‌تر باشگاه پرسپولیس رقم بخورد. نمایشگاه بین‌المللی کیش امسال میزبان نهمین دوره برگزاری نمایشگاه بورس خواهد بود. این نمایشگاه از روز دوشنبه ۲۵ مهر ماه افتتاح و تا روز پنجشنبه ۲۸ مهر ماه میزبان حضور مدعوین خود خواهد بود.
دیروز دکتر مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی در غرفه پرسپولیس حاضر شد و دقایقی با امید میرچولی معاون اقتصادی باشگاه به گفت‌و‌گو پرداخت.
 
 


Page Generated in 0.0056 sec