printlogo


کد خبر: 257621تاریخ: 1401/7/27 00:00
فقط یک آلترناتیو برای مدیرعاملی
شایعه کنار رفتن درویش دوباره جدی شد



آشفته بازار شایعات مدیریتی در پرسپولیس پایانی ندارد. جلسه هیأت مدیره چند روز قبل باشگاه قرار بود حاوی اخباری درباره برکناری رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه باشد اما از آن جلسه خبری بیرون نیامد. بعد از آن جلسه اعضا روی این نکته تأکید داشتند که اصلاً قرار نبوده درباره مبحث مدیریت باشگاه صحبت شود و هرگونه تغییر در مدیرعاملی را تکذیب کردند.
بعد از آن و با تغییر مدیرعامل باشگاه استقلال همچنان این شایعه وجود داشته که قرار است درویش از پرسپولیس برود. در عین حال اخبار در این باره متناقض است. هر چند حمید سجادی وزیر ورزش و رئیس مجمع باشگاه درباره تغییرات در پرسپولیس به نکته خاصی اشاره نکرد اما تأکید کرد که به رأی هیأت مدیره باشگاه احترام می‌گذارد. همین حرف می‌تواند به منزله این باشد که تغییرات در رأس مدیریتی باشگاه پرسپولیس را می‌توان جدی گرفت یا حداقل اینکه بعید نیست چنین تغییری صورت بگیرد. دیروز فارس در مطلبی در این خصوص اشاره کرد که طی شایعات جدید درویش تا چند روز آینده از سمت خود برکنار می‌شود تا پرسپولیس هم مثل استقلال شاهد تغییرات مدیریتی باشد. تنها آلترناتیو ممکن برای درویش هم کسی نیست جز حسین شهریاری با سابقه مدیریتی در چند باشگاه و فدراسیون. البته شهریاری بعد از همان جلسه هیأت مدیره با رسانه باشگاه مصاحبه کرده و تأکید کرده بود اصلاً دنبال جانشینی درویش نیست و به این مسأله فکر نمی‌کند اما نهایتاً اگر این اتفاق افتاد هم نباید منتظر واکنش عجیب و غریبی از او باشیم و این جابه‌جایی خیلی راحت‌تر از حد تصور انجام می‌شود. موضع درویش هم در مقابل تغییرات منفعلانه بوده است هر چند بیش از این هم نمی‌تواند باشد. او که فقط 9 ماه است مدیرعامل پرسپولیس شده در تنها اظهار نظرش در این خصوص گفته بود: «اگر خدای بالای سر مقدر کند که ما بمانیم همه عالم هم جمع شوند و بگویند ما نباشیم اتفاقی رخ نمی‌دهد. رسالت ما این است که وقتی به باشگاه پرسپولیس می‌آییم به جوانان خدمت کنیم.»
حالا و در فاصله کوتاهی از تأکید اعضای هیأت مدیره بر ابقای درویش اخبار برکناری او دوباره اوج گرفته و برخی منابع جدایی او را قطعی می‌دانند. در عین حال بحث حضور شهریاری در سمت مدیرعاملی باشگاه هم موانعی دارد. او در یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان مدیرعامل فعالیت می‌کند که این مسأله باعث خواهد شد نتواند در شرایط فعلی مدیرعامل پرسپولیس شود مگر اینکه موانع قانونی در این راه برداشته شود. گفته می‌شود اگر درویش از سمتش کنار برود شاید به‌عنوان عضو هیأت مدیره در باشگاه پرسپولیس بماند.
 


Page Generated in 0.0064 sec