printlogo


کد خبر: 257620تاریخ: 1401/7/27 00:00
داداش‌زاده: تعطیلات فیفادی بیشتر از همه تیم‌ها به پرسپولیس لطمه زد
پرسپولیس اسیر حاشیه نشود قهرمان است

بهزاد داداش‌زاده هافبک تهاجمی سابق پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم شرایط بسیار خوبی دارند و سرخپوشان بهترین تیم به لحاظ بازیکن محسوب می‌شوند و در ادامه به این نکته می‌پردازد که اگر تحت تأثیر حاشیه قرار نگیرند هیچ تیمی در راه قهرمانی حریف آنها نخواهد شد.

مسعود  قراگزلو
خبر نگار

در خصوص پرسپولیس که بعد از دو هفته توقف در مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسید چه صحبتی دارید؟
پرسپولیس تیم خیلی خوبی است و به لحاظ بازیکن و نیمکت از بقیه تیم‌ها حتی تیم‌های مدعی شرایط بهتری دارد که با 4 برد متوالی خودش را با اقتدار در صدر جدول قرار داد اما پس از آن به دلیل رخ دادن بعضی اتفاقات حاشیه‌ای و پس از آن تعطیلات فیفادی این تیم از فرم خوب و نتیجه‌گیری مطلوب تا حدودی فاصله گرفت و تا حدودی به حاشیه رفت اما رفته رفته با انجام بازی‌های تدارکاتی و کار روحی روانی که سرمربی و کادر فنی روی بازیکنان انجام دادند شرایط خوبی پیدا کرد و فرم مطلوبی به خود گرفت، به همین دلیل در بازی مقابل مس رفسنجان موفق شد حریف خودش را شکست دهد.
پرسپولیس پیروز شد اما قبول دارید آن چهره همیشگی و قابل انتظار را نداشت؟
بله پرسپولیس برد اما مقابل مس رفسنجان همان تیم همیشگی را نداشت، ضمن اینکه ما باید این را در نظر بگیریم که تیم‌ها مقابل پرسپولیس همیشه با قدرت و انگیزه مضاعفی می‌جنگند، در حالی که در بقیه دیدارها چنین انگیزه‌ای ندارند. با وجود این پرسپولیس چیزی برای موفقیت کم ندارد و قادر است که مقابل همه تیم‌ها با دست پر از میدان خارج شود.
در جنگ مدعیان، پرسپولیس قهرمان خواهد شد؟
استقلال، گل‌گهر، فولاد و سپاهان در کنار پرسپولیس تیم‌های خوبی هستند اما اگر پرسپولیس در جنگ مدعیان بتواند از هر کدام از مدعیان 4 امتیاز بگیرد حتماً قادر خواهد بود که به موفقیت رسیده و صدر را از آن خود ساخته و نهایتاً قهرمان شود. در این بین شاید استقلال هم با تغییر مدیرعامل با یکسری مشکلات ناشی از تغییرات و قرار گرفتن در شرایط جدید مواجه شود که این مسأله شرایط را برای بقیه مدعیان خصوصاً پرسپولیس بهتر خواهد ساخت و در نهایت به سود این تیم تمام خواهد شد.
در خصوص بازی مقابل ملوان و مس کرمان پرسپولیس چه نتیجه‌ای کسب خواهد کرد؟
ملوان جایگاه خوبی در جدول ندارد اما به نوعی می‌خواهد اقتدار فوتبال گیلان را به رخ تیم صدر جدول بکشد و قطعاً با تمام توان مقابل این تیم در خانه‌اش بازی خواهد کرد اما اگر پرسپولیس با چهره واقعی خودش ظاهر شود حتماً ملوان را در انزلی شکست خواهد داد. پرسپولیس مس کرمان را هم نباید دستکم بگیرد چون چنین تیم‌هایی مقابل تیم‌های بزرگ انگیزه زیادی دارند و اگر پرسپولیس چنین تیم‌هایی را دستکم بگیرد قطعاً مقابل آنها با مشکل مواجه خواهد شد، از این رو یحیی حتماً باید شاگردانش را با تمام قوا راهی بازی با مس کرمان سازد تا بعد از پیروزی مقابل ملوان در بازی مقابل مس کرمان هم با جمع کردن شش امتیاز با صدرنشینی به تعطیلات در نظر گرفته شده برای مسابقات جام جهانی برود.
در رابطه با خط میانی پرسپولیس چه صحبتی دارید؟
شرایط فوتبال نسبت به گذشته فرق کرده و کمتر شاهد این هستیم که بازیکن خلاقی بتواند از توانایی و خلاقیت خودش استفاده کند اما با وجود این پرسپولیس در خط میانی‌اش بازیکنی مانند سروش رفیعی را دارد که این بازیکن از توانایی بالایی برای ارسال پاس‌های تو در برای لوکادیا برخوردار است. در این بین لوکادیا هم مهاجمی بی‌نظیر است و قادر است گل‌های زیادی را برای پرسپولیس به ثمر برساند چه بسا که تاکنون هم با زدن پنج گل نشان داده چه مهاجم خوبی است و قادر است کار را برای مدافعان حریف و تیم‌های مقابل سخت سازد و همیشه بوی گل می‌دهد و قادر است حتی در بازی‌هایی که بازی گره می‌خورد به گونه‌ای عمل کند که با گلزنی کار را برای تیمش درآورد.

 


Page Generated in 0.0052 sec