printlogo


کد خبر: 257616تاریخ: 1401/7/27 00:00
خبر


چمن نفت کوتاه می‌شود
بعد از مصاحبه اعتراضی یحیی گل‌محمدی درباره مشکل زمین چمن ‌و نداشتن زمین مناسب برای تمرین‌، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: «ما ظرف هفته گذشته با پیگیری‌های بسیار زیاد اعضای هیأت مدیره، آقای پیروانی و... توانستیم قرارداد زمین تمرین را نهایی کنیم و پول پرداخت شده و آماده بهره‌برداری است. کادر فنی رفتند، دیدند و گفتند زمین نو است و تا حالا استفاده شده و کمی بلند است. هر مربی‌ای برای خود استانداردی دارد و اینجور که آقای پیروانی گزارش دادند باید با شماره یک کوتاه شود.
 
صفایی داور بازی
بازی ملوان و پرسپولیس فردا پنجشنبه از ساعت 17 در انزلی و بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. طبق اعلام سایت سامان لیگ علی صفایی داور این بازی خواهد بود و محمدرضا منصوری و ایوب غلامزاده کمک‌های او هستند. سعید رحیمی مقدم داور چهارم و یدالله جهانبازی ناظر داوری این بازی است. گفتنی است صفایی در شرایطی قضاوت بازی ملوان و پرسپولیس را برعهده گرفته که در تست آمادگی جسمانی داوران در پیش فصل مردود شد اما پس از قبولی در تست جدید، در بازگشت به لیگ این بازی را سوت می‌زند.
 
پاکدل امروز تست می‌دهد
حامد پاکدل مهاجم لرستانی پرسپولیس که دو بازی اخیر تیمش را به خاطر کرونایی شدن از دست داد و در لیست تیمش نبود همچنان در تمرینات شرکت نمی‌کند و خبری از او نیست. همین مسأله باعث شد او بازی با ملوان را هم از دست بدهد و همراه تیم به انزلی نرود. پرسپولیس غیر از پاکدل بازیکن مصدوم یا بیماری ندارد ضمن اینکه میلاد سرلک و علیرضا بیرانوند هم مشکلی برای بازی فردا نخواهند داشت.
قرار است این بازیکن امروز هم تست کرونا بدهد و اگر مشکلی نداشته باشد بعد از بازی ملوان به تمرینات اضافه خواهد شد.

درویش با تأخیر در کیش
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای حضور در غرفه این باشگاه و نمایشگاه بورسی که در جزیره کیش برگزار می‌شود قرار بود دیروز به این جزیره سفر کند اما این سفر به تعویق افتاد.
او درباره حضور در کیش برای همایش خصوصی‌سازی گفت: «همایش خصوصی‌سازی است و باشگاه پرسپولیس هم دعوت شده و غرفه خوبی هم دارد. چند توافقنامه داریم که آنجا باید امضا شود و چند کار اداری هم امروز (سه‌شنبه) داشتیم و به این خاطر ماندیم در تهران و ان‌شاءالله فردا صبح (امروز) راهی کیش خواهیم شد.

 


Page Generated in 0.0049 sec