printlogo


کد خبر: 257610تاریخ: 1401/7/27 00:00
خبر



ITC بازیکن خارجی مس کرمان صادر شد
باشگاه مس کرمان سه هفته پیش با خورخه برایما کانده نوگویرا ملقب به «بورا» قرارداد بست و این بازیکن از این هفته به تمرینات نارنجی‌پوشان اضافه شد.
با پیگیری‌های مدیریت باشگاه مس، ITC بورا صادر شد و وی در صورت صلاحدید فرزاد حسین‌خانی می‌تواند برای مس به میدان برود. البته این بازیکن اهل گینه بیسائو به‌ تازگی در تمرینات گروهی شرکت کرده و به احتمال فراوان فرصت چندانی برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان پیدا نمی‌کند.

دروازه‌بان سابق سپاهان در تمرینات تراکتور
باشگاه تراکتور این روزها همچنان مشغول بررسی گزینه‌های مختلف برای تقویت نفراتش است و علاوه بر خط حمله در خط دروازه هم نیاز به یک گلر مطمئن و جانشین برای محمدرضا اخباری دارد و در این راه مدتی است مهدی امینی را زیر نظر گرفته است.
امینی،   و ذوب‌آهن است که در ماشین‌سازی تجربه زندگی در تبریز را گذراند و فصل گذشته هم در لیگ اسپانیا با پیراهن خوونتود تورمولینوس در سطح چهارم فوتبال این کشور به میدان رفت؛ تیمی که مدیرفنی آن حمید استیلی، ستاره پیشین تیم ملی ایران است.
امینی چند روزی در تمرینات تراکتور حضور دارد و بهتاج در خصوص جذب او می‌گوید: «وی سابقه بازی در لیگ برتر کشور را دارد و در کنار تیم و زیر نظر دینکا کار می کند و دینکا از مربیان خوب دروازه‌بانی لیگ برتر است و قرار است دروازه‌بانان جدید زیر نظر وی تمرین و وی نظر خود را به باشگاه اعلام کند.

فولاد نوین به دنبال صعود
فولاد نوین، تیم دوم باشگاه فولاد فرصت خوبی داشت تا با شکست سپیدرود 9 امتیازی شود و به صدرنشینی خود در این بازی‌ها ادامه دهد اما در این مصاف به نتیجه یک بر یک رسید تا همانند ایمان سبز شیراز با 7 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر در رده دوم جدول بایستد. پاس همدان که با نام پاس تهران آخرین قهرمانی فوتبال باشگاهی ایران در آسیا را رقم زد، در تهران و برابر اسپاد به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و به نظر می‌رسد در این فصل شرایط بهتری برای صعود به لیگ یک دارد.
مسابقات لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی برگزار می‌شود که در پایان تیم‌های اول به همراه برنده تیم‌های دوم یعنی سه تیم به لیگ یک صعود می‌کنند. در گروه الف می‌توان از فولاد نوین به عنوان مدعی جدی صعود به لیگ یک نام برد.
 


Page Generated in 0.0048 sec