printlogo


کد خبر: 257604تاریخ: 1401/7/27 00:00
مصاحبه


محمود مطلق‌زاده: باید از نام و اعتبار ملوان دفاع کنیم
محمود مطلق‌زاده هافبک ملوان درباره ناراحتی و نگرانی هواداران این تیم بابت قعرنشینی این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر توضیح داد: «به هر حال آنها حق دارند که ناراحت باشند ولی معمولاً وقتی یک تیم تازه به لیگ برتر می‌آید در همان سال اول با شرایط نسبتاً سختی مواجه می‌شود. ملوان هم چنین وضعیتی دارد و ما باید امسال سختی بکشیم تا بتوانیم در لیگ برتر بمانیم.»
هافبک ملوان درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس در این چند سال قدرت اول فوتبال ایران بوده است و در حال حاضر شرایط خوبی دارد. اینکه در این بازی نتیجه بگیریم بستگی به تلاش و عملکرد خودمان دارد. ما باید از نام و اعتبار ملوان در این بازی دفاع کنیم و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.»

محمد رجائیان: به زمان نیاز داشتیم تا نتیجه بگیریم
محمد رجائیان مدیرعامل آلومینیوم اراک درباره بازی تیمش مقابل مس کرمان توضیح داد: «خوشحال هستیم که توانستیم این برد را به مردم استان مرکزی و شهر اراک هدیه کنیم؛ از روز اول بارها اعلام کردیم تغییرات زیادی در تیم ما به وجود آمده و نیاز به زمان داریم که خدا را شکر کم کم به شرایط مدنظرمان می‌رسیم.»
او ادامه داد: «امسال لیگ فشرده‌ای پیش رو داریم، چراکه بعضاً تیم‌های بازنده مستحق باخت نیستند و روی یک اشتباه یا یک فرصت نتایج عوض می‌شود. همانطور که در بازی مس رفسنجان مقابل پرسپولیس و دیدار نفت مسجدسلیمان با تراکتور دیدیم نتایج نزدیکی رقم خورد و این نشان می‌دهد همه تیم‌ها خوب هستند و سرمایه‌گذاری مناسبی انجام داده‌اند.» او درباره شرایط تیمش در این فصل توضیح داد: «وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، فشار به مدیران وارد می‌شود، چراکه سرمایه‌گذاری‌های انجام شده باید به مسیرش که شادی مردم است، ختم شود و ما هم تمام تلاش خود را برای این مهم می‌کنیم.»

نوازی: سعی می‌کنیم مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشیم
محمد نوازی مربی آلومینیوم اراک درباره  وضعیت تیمش پیش از بازی با استقلال می‌گوید: «خدا را شکر تیم ما وضعیت خوبی دارد و بچه‌ها در بازی با مس کرمان نمایش خوبی داشتند. خوشبختانه توانستیم سه امتیاز مهم را بگیریم و با این برد روحیه‌بخش حالا آماده بازی با استقلال هستیم تا بتوانیم شایستگی‌مان را در این بازی هم نشان دهیم.»  او با بیان اینکه آنها کار سختی مقابل استقلال در پیش خواهند داشت، توضیح داد: «استقلال تیم خوبی است و فصل گذشته هم به قهرمانی رسید. با این حال ما سعی می‌کنیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم و دنبال امتیاز گرفتن هستیم. هر چند حضور هواداران در ورزشگاه می‌تواند بازی‌ها را جذاب کند، ولی طبیعتاً غیبت هواداران استقلال در این بازی می‌تواند به سود ما باشد.»


Page Generated in 0.0055 sec