printlogo


کد خبر: 257603تاریخ: 1401/7/27 00:00
ایوب بهتاج: همه دوست دارند قهرمان شوند

ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتور درباره شرایط لیگ توضیح داد: «هر 16 تیم برای قهرمانی بسته شده‌اند. مگر می‌شود از تیمی بپرسی که دوست دارید قهرمان شوید و بگویند نه.
همه تلاش می‌کنند و برای قهرمانی بسیج شده‌اند. تراکتور هم این گونه است.
همین نفت که چند هفته خوب نتیجه نگرفته بود، 8 امتیاز در جدول دارد. همه برای کسب بهترین نتیجه آمده‌اند و در لیگ بهترین نتیجه، قهرمانی است. هر کس نسبت به توان خودش تلاش می‌کند و هیچ تیمی را نمی‌توانید پیدا کنید که بگوید ما برای دورهمی آمده ایم.»
 او درباره رقم قرارداد بازیکنانشان می گوید: «ما جزو 7-8 تیم دوم لیگ در زمینه هزینه در این فصل هستیم. این را من از هیأت رئیسه استعلام گرفته و می‌گویم. هیچ ابایی از گفتن هزینه‌ها نداریم چون از بیت‌المال خرج نمی‌شود و با نظر هیأت مدیره و از جیب یک شخص هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم. ما نه از دولت پول گرفتیم و نه از بیت‌المال؛ به همین دلیل شفاف در مورد ارقام قرارداد صحبت می‌کنیم.»
 مدیرعامل تراکتور درباره شرایط سخت‌افزاری تراکتور توضیح می‌دهد: «روز به روز باید از نظر سخت‌افزاری پیشرفت کنیم. الان بحث هتلینگ را در اختیار داریم. سالن بدنسازی و رستوران را در همین باشگاه داریم. در مورد زمین‌های تمرین هم که مشخص است و صحبت نمی‌کنم. یکی از همین تیم‌های بزرگ، به دنبال قراردادی بود که برای خود زمین تمرین داشته باشد. ما باید سخت‌افزار و برنامه قدرتمند را در همه رده‌های سنی داشته باشیم.
 بهتاج درباره شرایط تیمش در نقل و انتقالات می‌گوید: «پیش از شروع فصل برای اینکه مشکلی در ثبت قراردادها نداشته باشیم، با مواردی که بود تسویه انجام شد و اینک پنجره باز است و بدهی خاصی که باعث بسته شدن پنجره شود، نداریم. البته در گذر زمان طبیعی است که موارد مالی باشد ولی مشکل خاصی نیست.»


Page Generated in 0.0042 sec