printlogo


کد خبر: 257602تاریخ: 1401/7/27 00:00
این استقلال اجازه نمی‌داد آن استقلال در اهواز بازی کند
دعوای عجیب بر سرِ زمین غدیر

استقلال ملاثانی که این فصل خیلی خوب نتیجه گرفته و جزو مدعیان صعود است، با مشکلات عجیبی مواجه شده. آبی‌های ملاثانی انتظار کمک از مسئولان استان داشتند اما این اتفاق نیفتاد. به همین دلیل ابراهیم اشکش از سرمربیگری تیم استعفا داد و بازیکنان اعتصاب کردند تا بلکه مسئولان به خود بیایند و کاری از پیش ببرند. اگرچه این اتفاقات هنوز راه به جایی نبرده اما توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرده. به هر حال استقلال ملاثانی در هفته گذشته تمرین نداشت و خیلی‌ها تصور می‌کردند در بازی مقابل تیم دریا بابل به میدان نمی‌روند. البته قصد اعضای تیم هم همین بود اما رتبه استقلال ملاثانی در جدول رده‌بندی و اینکه شانس بالایی برای رسیدن به صدر و صعود دارند، باعث شد نظر خود را تغییر دهند و به میدان بروند.

شیوا شیرمردی
خبرنگار

تیم استقلال ملاثانی برای این بازی مهم که میزبان هم بودند یک مشکل بزرگ داشت و آن هم زمین بازی و ورزشگاه برای میزبانی بود.
شاگردان اشکش در ملاثانی نمی‌توانستند از تیم دریا بابل میزبانی کنند چون ورزشگاه آنجا نور ندارد و بازی بدون نور هم قابل برگزاری نبود.
 به همین دلیل به اهواز آمدند تا در آنجا مقابل دریا بابل به میدان بروند.
 در اهواز زمین تختی زیر کشت رفت و حتی تیر دروازه‌ها برداشته شد تا این زمین کامل بازسازی شود. زمین نفت اهواز هم چنین  شرایطی دارد و در حال بازسازی است.
بر این اساس، تیم استقلال ملاثانی از باشگاه فولاد خوزستان درخواست داشت تا زمین فولاد آره‌نا را در اختیارشان بگذارد اما به‌دلیل اینکه تیم جوانان فولاد با نساجی بازی داشت این امکان هم فراهم نشد.
 با این وضعیت، فقط زمین غدیر اهواز باقی ماند که در اختیار استقلال خوزستان است. درخواست تیم ملاثانی برای بازی در غدیر، واکنش تند مسئولان استقلال خوزستان را به‌دنبال داشت. کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه آبی اهوازی وقتی متوجه شد استقلال ملاثانی قصد دارد در زمین غدیر به میدان برود، اعتراض و مخالفت کرد و گفت اجازه نمی‌دهیم این اتفاق بیفتد. بابادی وقتی متوجه شد فقط زمین غدیر برای شاگردان اشکش باقی مانده درخواست پول کرد و گفت به ازای هر بازی که استقلال ملاثانی در غدیر برگزار می‌کند باید پول پرداخت شود.
از آنجا که استقلال ملاثانی هم با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، ابراهیم اشکش سرمربی این تیم در جواب بابادی گفت: «ورزشگاه غدیر اهواز یک ورزشگاه ملی است و همه باید بتوانند از آن استفاده کنند.»
اما مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان زیر بار نرفت و اعلام کرد برای آنجا هزینه کرده و استقلال ملاثانی باید این هزینه‌ها از جمله پول برای آمبولانس و غیره را بدهد.
به هر حال بحث‌های بابادی و اشکش در برنامه رادیویی راه به جایی نبرد و مشخص نشد کدامیک بالاخره به هدف خود می‌رسد. همین مسأله هم باعث شد حتی تا ۲ ساعت قبل از شروع بازی، تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از تیم دریا بابل مشخص نباشد که در نهایت وساطت هیأت فوتبال استان خوزستان
به این غائله پایان داد.
به این ترتیب پس از دعوا و درگیری‌های زیاد، استقلال ملاثانی در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل دریا بابل به میدان رفت و توانست به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کند. با این اتفاق، بازی استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم هم قرار است امروز ساعت ۱۶:۳۰ در همین ورزشگاه برگزار شود.
 حالا باید دید بقیه بازی‌های استقلال ملاثانی به چه شکل خواهد بود و آیا آنها باز هم در ورزشگاه غدیر از حریفان خود پذیرایی خواهند کرد یا اینکه فقط همین یک بار بود و باید فکر دیگری کنند.


Page Generated in 0.0044 sec