printlogo


کد خبر: 257593تاریخ: 1401/7/27 00:00
یونایتد- تاتنهام؛ 22:45
به دنبال پیروزی 73 چهارشنبه‌ها!



بازی امشب منچستریونایتد با تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد بازی تیم‌های سوم و پنجم است. شیاطین سرخ در آخرین بازی به تساوی بدون گل مقابل نیوکاسل رضایت دادند در حالی که مردان آنتونیو کونته به پیروزی باارزش 2 بر صفر مقابل اورتون رسیدند.
تیم اریک تن هاخ که بعد از 9 بازی با سه امتیاز اختلاف نسبت به چلسی در رده پنجم است، تساوی پرحادثه‌ای مقابل نیوکاسل داشت و حالا مربی هلندی باید تیم خود را برای بازی سخت‌تری آماده کند. روند گلزنی یونایتد در هشت بازی متوالی لیگ مقابل نیوکاسل متوقف شد اما این تیم در 17 بازی خانگی آخرش در لیگ تنها دو باخت دارد و هیچ تیمی به اندازه آنها در بازی‌های چهارشنبه به پیروزی نرسیده، 72 برد در چهارشنبه‌ها!
در حالی که منچستریونایتد و نیوکاسل هر دو مدعی پنالتی بودند، تاتنهام با پنالتی هری کین از بن‌بست مقابل تیم فرانک لمپارد خارج شد؛ پیر امیل هویبرگ هم گل دوم اسپرز را به اورتون زد. با توجه به شکست منچسترسیتی مقابل لیورپول، حالا تاتنهام با سیتی هم‌امتیاز است و فاصله چهارامتیازی‌اش با آرسنال صدرنشین را حفظ کرده. البته زمین رقبا برای تاتنهام خوش‌یمن نبوده و از هفت بازی خارج از خانه در رقابت‌های مختلف این فصل تنها دو برد داشته‌اند و در پنج بازی آخر تنها سه گل زده‌اند.
کریستیانو رونالدو در برد 3 بر 2 سال گذشته در اولدترافورد مقابل تاتنهام هت‌تریک کرد و خاطرات سال‌های گذشته خود را زنده کرد در حالی که چند ماه قبل شیاطین سرخ با پیروزی 3 بر صفر مقابل اسپرز در شمال لندن، حکم اخراج نونو اسپیریتو سانتو را امضا کردند. کونته هم سه بازی قبلی‌اش به‌عنوان مربی در زمین منچستریونایتد را باخته است.
 اخبار تیمی
بخش درمان منچستریونایتد همچنان شلوغ است و اکسل توانزبه، براندون ویلیامز، آرون وان بیساکا، هری مگوایر، دونی فان دبیک و آنتونی مارسیال بازی با نیوکاسل را از دست دادند. مگوایر و مارسیال شاید به این بازی برسند اما اسکات مک تامینای بعد از محرومیت آماده است. باید دید آیا کریستین اریکسن از بیماری رها می‌شود تا مقابل تیم سابقش بازی کند در غیر این صورت کاسمیرو و مک تامینای ترکیب خط میانی را تشکیل می‌دهند.
تاتنهام هم نگرانی‌های تازه‌ای پیدا کرده چون ریچارلیسون مقابل اورتون مصدوم شد و به این بازی نمی‌رسد، حتی شاید جام جهانی را هم از دست بدهد. وضعیت دژان کولوسفسکی مبهم است و امرسون رویال سومین و آخرین جلسه محرومیت خود را سپری می‌کند و به جایش مت دوهرتی بازی خواهد کرد. به‌دلیل مصدومیت کولوسفسکی و ریچارلیسون، شاید سیستم بازی تاتنهام تغییر کند و ایوه بیسوما در چینش 2-5-3 بازی کند، کونته در کنفرانس خبری قبل از بازی گفته می‌خواهد با همان سیستم 3-4-3 بازی کند که در این صورت ایوان پریشیچ جلوتر حاضر می‌شود البته شاید مربی 53 ساله نخواسته دستش رو شود.
کین می‌خواهد نخستین بازیکن تاریخ تاتنهام شود که در شش بازی پیاپی لیگ گل می‌زند.
 ترکیب احتمالی
 منچستریونایتد: دخئا؛ دالوت، واران، مارتینس، مالاسیا؛ کاسمیرو، مک تامینای؛ آنتونی، فرناندز، سانچو؛ رشفورد
 تاتنهام: لوریس؛ رومرو، دایر، دیویس؛ دوهرتی، هویبرگ، بیسوما، بنتانکور، پریشیچ؛ سون، کین


Page Generated in 0.0056 sec