printlogo


کد خبر: 257592تاریخ: 1401/7/27 00:00
واکنش رئال مادرید به سوم شدن در انتخاب بهترین باشگاه جهان
بهت و حیرت!

باشگاه رئال مادرید از اینکه منچستر سیتی در مراسم توپ طلا به‌عنوان باشگاه سال شناخته شد غافلگیر شده است. رئال در این رده‌بندی سوم شد.
تیم کارلو آنچلوتی در فصل گذشته، در فاصله چهار بازی مانده به پایان رقابت‌های لالیگا قهرمان شد و در فینال لیگ قهرمانان هم لیورپول را شکست داد و به 14امین قهرمانی خود در این رقابت‌ها رسید. آنها از نظر تعداد قهرمانی در اروپا اول هستند و تیم‌های دیگر بیش از 7 بار قهرمان نشده‌اند.
مادرید یکی از بهترین قهرمانی‌های تاریخ خود در اروپا را تجربه کرد و پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و منچستر سیتی را شکست داد و در نهایت لیورپول را برد. بسیاری می‌گویند که این سخت‌ترین مسیر تا قهرمانی بوده است.
سیتی در آستانه رسیدن به دومین فینال تاریخش در لیگ قهرمانان بود، ولی مادرید در آخرین لحظات، بازی را برگرداند و دو گل زد و در نهایت در وقت اضافه پیروز شد.
تیم پپ گواردیولا البته لیگ برتر را فتح کرد و برای چهارمین بار در پنج فصل اخیر قهرمان شد، اما آنها در اروپا ناکام بودند. با این حال، سیتی به‌عنوان بهترین باشگاه سال انتخاب شد.
لیورپول، رقیب سیتی در لیگ برتر هم در رده دوم قرار گرفت. آنها فاتح جام حذفی و جام اتحادیه شده بودند. رئال با وجود قهرمانی در هر دو رقابت بزرگی که در آنها شرکت کرده بود، سوم شد. البته گفته شده که عملکرد باشگاه‌ها به طور کلی در نظر گرفته شده و موفقیت‌های تیم‌های زنان هر باشگاه نیز ملاک انتخاب بوده است با وجود این هیچ توضیح شفافی در مورد اینکه چرا منچسترسیتی برتر از رئال مادرید در این انتخاب قرار گرفته، ارائه نشده است.
اکانت رسمی باشگاه رئال مادرید در توئیتر، ایموجی دو چشم را منتشر کرده که به بازیکنانی نگاه می‌کنند که مقابل منچستر سیتی توانستند پیروز شوند. نتیجه بازی هم در عکس مشخص است.
تونی کروس هم در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «سومین تیم برتر در فصل 22-2021. خوشحالی رئال مادرید؟» ایکر کاسیاس، دروازه‌بان سابق رئال هم نوشت: «جایزه مسخره... تبریک به رئال مادرید برای رده سوم.» کریم بنزما که برنده توپ طلا شد هم گفت: «برای من، رئال مادرید همیشه بهترین باشگاه در دنیا است. حالا شما جایزه را به هر کسی که می‌خواهید بدهید.»

بنزما: به رویای کودکی‌ام رسیدم
کریم بنزما برنده توپ طلای 2022 شد. او اولین بازیکن فرانسوی پس از زین‌الدین زیدان در سال 1998 است که این عنوان را فتح می‌کند. زیدان این جایزه را به این بازیکن داد. بنزما پس از دریافت جایزه گفت: «جایزه‌ای که مقابل من قرار گرفته بسیار باعث افتخار من است. وقتی بچه بودم، رویایم این بود که فاتح توپ طلا شوم. من هرگز تسلیم نشدم. هر چیزی ممکن است. من واقعاً از سفری که تا اینجا در دوران بازی‌ام داشته‌ام راضی هستم. این سفر آسانی نبود و به خانواده‌ام هم سخت گذشت.» بنزما با 44 گلی که زد توانست توپ طلا را از آن خود کند.


Page Generated in 0.0057 sec