printlogo


کد خبر: 257581تاریخ: 1401/7/27 00:00
هفته پنجم لیگ برتر والیبال
رقابت حساس صدرنشینان در سیرجان

هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان عصر امروز با برگزاری هفت دیدار به میزبانی گرگان، سیرجان، رشت، مریوان، مشهد، تهران و یزد پیگیری می‌شود.
در میان هفت بازی امروز، یکی از آنها حساس‌تر از شش بازی دیگر خواهد بود؛ رقابت تیم‌های اول و دوم جدول که شاید تا حدود زیادی بتواند معادله قدرت (حداقل تا پایان نیم‌فصل) را حل کند.
در این رقابت حساس دو تیم فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان به مصاف هم می‌روند. دو تیم مدعی که سه بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند اما در بازی‌های روز یکشنبه، حسابشان از یکدیگر سوا شد.
پیکان در هفته چهارم و در یک بازی عجیب، نتیجه را به میزبان خود، تیم راه‌یاب ملل مریوان واگذار کرد. در شبی که سیرجانی‌ها هم کار بسیار دشواری برابر حریف خود داشتند اما در نهایت موفق شدند پاس گرگان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و تبدیل به تنها تیم چهار برده لیگ شوند.
پیروز رقابت امروز، صدر جدول را از آن خود خواهد کرد. حتی پیکان که یک برد کمتر نسبت به حریف دارد اما با توجه به اختلاف یک امتیازی‌شان، می‌توانند با پیروزی برابر حریف، روی سکوی اول بایستند.
در دیگر دیدار‌ مهم این هفته، هراز آمل، دیگر تیم بدون باخت لیگ که با سه پیروزی (و یک دیدار معوقه) در رده چهارم ایستاده، در تهران به مصاف سایپا می‌رود و امیدوار است با کسب چهارمین پیروزی، یک، دو یا حتی سه پله در جدول بالاتر برود!
هورسان رده چهارمی هم در این هفته میزبان شهرداری گنبد است. شاگردان محمدی راد همچنان جزو بالانشینان لیگ به حساب می‌آیند و در این هفته، رقابت مهمی برای حفظ جایگاه خود در بالای جدول دارند.
پیش از رقابت‌های این هفته، نیان الکترونیک و شهرداری ارومیه، تنها تیم‌های بدون برد لیگ به حساب می‌آیند که در انتهای جدول قرار دارند. دو تیمی که در رقابت‌های این هفته هم کار آسانی ندارند و هیچ بعید نیست یک باخت دیگر را هم به کارنامه خود اضافه کنند.
تمام دیدارهای این هفته رأس ساعت 16 آغاز می‌شود.

برنامه کامل هفته پنجم:
پاس گرگان _ ایفاسرام اردکان
فولاد سیرجان _ پیکان تهران
هورسان رامسر _ شهرداری گنبد
راه‌یاب ملل مریوان _ شهرداری ارومیه
نیان الکترونیک خراسان _ گیتی‌پسند اصفهان
سایپا تهران _ لبنیات هراز آمل
شهداب یزد _ مس رفسنجان
 


Page Generated in 0.0056 sec