printlogo


کد خبر: 257565تاریخ: 1401/7/27 00:00
مصاحبه و خبر



اکبرپور امیدوار به بازگشت پیشکسوتان
مشکلات مالی باشگاه استقلال به نقطه اوج رسیده و این موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده است. علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال درباره این حال و هوا چنین گفته است: «‌کار مدیر جدید سخت است. یادتان باشد در زمان آقای آجورلو هم ایشان با صدا و سیما به خاطر حق پخش به مشکل خورده بود و آقای فتح‌الله‌زاده تقریباً کار سختی دارد. کلاً گرفتن حق و حقوق استقلال کار دشواری است و امیدوارم با توجه به سبک مدیریتی که از ایشان می‌شناسیم و شایستگی‌هایی که دارد، بتواند این تیم را کمک کند و ما مجدداً قهرمان بشویم.» اکبرپوردرباره برخی انتصاب‌ها در استقلال نیز گفت: «کادر مدیریتی ایشان از بدنه استقلال است. مطمئنم حضور پیشکسوتان پررنگ تر از قبل خواهد شد و این نقص را در مدیریت‌های قبلی می‌دیدیم. نمی‌خواهم اسم کسانی که رفتند را بیاوریم و در این مورد صحبت کنم.»

لطیفی: خسرو حیدری چه کمکی به استقلال کرد؟
علی لطیفی، پیشکسوت استقلال ازعملکرد آجورلو انتقاد دارد: «شاید من قدیمی‌ترین دوست آجورلو باشم. زمانی که به پاس آمد من بازیکن این تیم بودم. هر زمان کار خوب کرد تعریف کردم و اگر ایرادی هم بود انتقاد می‌کنم. اعتقادم این است که او در حق خیلی‌ها ظلم کرد. به عنوان مثال با حضور خسرو حیدری در کادر فنی به خود خسرو هم ظلم شد. او بدون یک روز کار مربیگری در کادر فنی استقلال مشغول شد اما واقعاً چه کمکی می‌تواند کند؟» لطیفی ادامه داد: «استقلال حق خسرو حیدری‌ها است چون برای این تیم زحمت کشیدند اما باید چند سال کار می‌کرد. از پایه‌ها شروع می‌کرد و با تجربه لازم روی نیمکت استقلال می‌نشست تا وقتی مربی خارجی می‌آید، شرایط روحی و فرهنگی بازیکنان و کشور ما را نمی‌داند، بتواند برایش تیم و حواشی را جمع و جور کند. علاوه بر این مسائل، آجورلو عده‌ای غیر فوتبالی را هم که با او رفیق بودند به باشگاه آورد که به شدت آسیب زد. در این مورد جوابگو هم نبود.»

کاظمی، قاضی بازی استقلال و آلومینیوم
 کمیته داوران اسامی داوران هفته دهم لیگ برتر را روز گذشته اعلام کرد و براساس اعلام این کمیته، وحید کاظمی داور بازی استقلال و آلومینیوم اراک خواهد بود. کاظمی داور شمالی لیگ برتر یکی از هفت داور بین‌المللی ایران است که قرار بود هفته پیش در آبادان قضاوت کند اما به‌دلیل اینکه از خارج کشور برگشته بود و نیاز به استراحت داشت، بازی او را به حسن اکرمی دادند و کاظمی در هفته پیش قضاوت نکرد اما این هفته قرار است بازی استقلال را سوت بزند.
 


Page Generated in 0.0049 sec