printlogo


کد خبر: 257556تاریخ: 1401/7/27 00:00
شمسایی اشتباه خودش را قبول کرد
مربی خارجی در راه نیمکت تیم ملی فوتسال

امیررضا همایون
روزنامه نگار

بدون هیچ تردیدی می‌توان گفت مهمترین آزمون وحید شمسایی، اسطوره بی‌بدیل فوتسال ایران در دنیای مربیگری کسب نتیجه مطلوب با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بود. تیم ملی فوتسال اما فینال کویت را به ژاپن باخت و نتوانست سیزدهمین قهرمانی آسیا را تجربه کند. طبق سنوات گذشته پس از ناکامی تیم ملی مقابل سامورایی‌ها واکنش‌ها به این اتفاق آغاز شد و حتی بحث رفتن شمسایی از تیم ملی هم داغ بود؛ شایعه‌ای که خیلی زود از سوی احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال تکذیب شد.
برخی از پیشکسوتان و کارشناسان فوتسال معتقد بودند ضعف شمسایی در کوچینگ باعث شکست در فینال شد؛ صحبتی که شمسایی در روزهای اول بازگشت از کویت قبول نداشت، اما صبح  روز گذشته از فدراسیون  فوتبال خبر رسید که او خواهان جذب یک مربی خارجی برای حضور روی نیمکت تیم ملی است. البته هنوز مشخص نیست این مربی از چه کشوری جذب خواهد شد و چه نقشی در کادر فنی دارد، اما مشخص است که شمسایی اشتباه خود را قبول کرده و به دنبال جبران آن و در نهایت کسب نتیجه مطلوب در رویدادهای آتی تیم ملی فوتسال است.
شمسایی در بازگشت از کویت مدعی شد که مهمترین دلیل کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه تیم ملی فوتسال این است که می‌خواسته تیمی با میانگین سنی پایین‌تر به جام جهانی ببرد. او برای جام جهانی دیگر بهانه‌ای برای کمبود وقت نخواهد داشت و شکست در فینال جام ملت‌های آسیا هشداری بود تا کادر فنی‌اش را تقویت کند.


Page Generated in 0.0060 sec