printlogo


کد خبر: 254471تاریخ: 1401/6/14 00:00
نقل قول

طهماسبی: به‌دنبال امتیاز گرفتن از پرسپولیس هستیم

تیم فوتبال هوادار تهران در هفته پنجم میزبان پرسپولیس خواهد بود. علی طهماسبی سرپرست هوادار در مورد شرایط این تیم می‌گوید: «سال گذشته هم دو بازی با پرسپولیس انجام دادیم و در هر دو بازی شرایط تیم طوری بود که نظر کادر فنی حاصل شد. امسال شرایط تیم با حضور ساکت الهامی بهتر شده و تیم از لحاظ فنی پیشرفت داشته است. امسال تیم ما باتجربه‌تر شده، سعی می‌کنیم با کسب رتبه بهتر نسبت به سال گذشته نماینده خوبی برای تهران باشیم. در دیدار مقابل پرسپولیس هدفمان این است که‌ با یک نتیجه خوب از حریفمان امتیاز بگیریم.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌»
او اشاره‌ای به شرایط مالی تیم دارد: «تاکنون 30 درصد دریافت کرده‌اند و مدیریت هم قول داده در صورت کسب نتیجه خوب مقابل پرسپولیس بازیکنان پاداش دریافت کنند. با بازیکنانی که از فصل قبل در تیم مانده‌اند تسویه حساب شده و در مورد بازیکنانی هم که جدا شده‌اند قرار است ظرف یک هفته تا 10 روز آینده مطالباتشان پرداخت شود.»
 
الهامی: با بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی می‌کنیم

ساکت الهامی سرمربی هوادار درباره بازی با پرسپولیس می‌گوید: «پرسپولیس یکی از تیم‌های شناخته‌شده است، کار سختی خواهیم داشت. آنها در 4 بازی گل نخوردند و بیرانوند به آنها کمک زیادی کرده است. خوشحالم که با بهترین پرسپولیس چند سال اخیر بازی می‌کنیم.» او درباره زمین بازی معتقد است: «شرایط زمین تا هفته قبل خوب بود. اینکه سه تیم آنجا بازی می‌کنند درست است، اما اینکه چند تیم آنجا تمرین می‌کنند را خبر ندارم. خود ورزشگاه آزادی هم کیفیت خوبی ندارد. پرسپولیس هم اجاره‌نشین است و زمین اختصاصی از خودش ندارد. تا 10 روز پیش شرایط زمین بد نبود.»


Page Generated in 0.0053 sec