printlogo


کد خبر: 251983تاریخ: 1401/5/13 00:00
خبر



خیال راحت پرسپولیس از بابت اسدبیگی
اقرارنامه نوشته و استعلام گرفته شده

حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای درباره عقد قرارداد پرسپولیس با سینا اسدبیگی و ادعای باشگاه ذوب‌آهن مبنی بر غیرقانونی بودن این قرارداد گفت: اسدبیگی قرارداد ثبت شده‌ای با تیم ذوب‌آهن نداشته است و ما به‌نوعی استعلام‌های لازم را هم از سازمان لیگ گرفتیم. این بازیکن هم پیش از عقد قرارداد با ما اقرارنامه‌ای جامع نوشت و اعلام کرد هیچ قراردادی با ذوب‌آهن نداشته است.
وی در ادامه درباره اینکه گفته می‌شود اسدبیگی قراردادی را امضا و از طریق واتساپ عکس آن را به باشگاه ذوب‌آهن ارسال کرده، گفت: این ادعا را باشگاه ذوب‌آهن دارد، اما چون قراردادی ثبت نشده است، نمی‌شود به این چیزها استناد کرد. توافق واتساپی در فضای مجازی به‌دلیل خطراتی که مانند هک و ... در فضای مجازی وجود دارد، قابل استناد در هیچ‌کدام از مراجع فدراسیون فوتبال و سایر مراجع قضایی نیست. ادعای باشگاه ذوب‌آهن هم فقط روی همین موضوع است. همان‌طور که گفتم اسدبیگی اقرارنامه نوشته و استعلام‌های لازم نیز گرفته شده است.
 
ادعای محمدی و خبر خوش به بازیکنان
پرداخت 20 درصد قبل از شروع فصل

حدود یک هفته قبل بود که باشگاه پرسپولیس بعد از حدود دو ماه بخشی از مطالبات باقیمانده فصل قبل اعضای تیم را پرداخت کرد تا فقط 5 درصد از طلب فصل قبل باقی بماند. همچنین گفته شد 5 درصد باقیمانده تا قبل از شروع فصل جدید پرداخت می‌شود. با این حال بازیکنان پرسپولیس معتقدند با توجه به اینکه بیشتر از یک ماه است برای فصل جدید تمرین می‌کنند باید درصدی از قرارداد فصل جدیدشان را هم بگیرند کما اینکه مجید صدری مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس سال گذشته این کار را انجام داد و 5 درصد پرداختی داشت.
حالا اما محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای گفته این باشگاه علاوه بر 5 درصد باقیمانده از فصل قبل 20 درصد از مبلغ قرارداد فصل جدید را هم به اعضای تیم پرداخت خواهد کرد که با توجه به شرایط مالی پرسپولیس ادعای بزرگی است.
طبیعتاً با توجه به بالا رفتن رقم قرارداد این فصل بازیکنان و همچنین خرید بازیکنان گرانقیمت برای پرداخت 20 درصد مطالبات بازیکنان و مربیان، باشگاه به پول کلانی نیاز دارد که در روزهای بدون اسپانسر ماندن و عدم برداشت از پول بورسی کار راحتی نیست. با این حال اگر این خبر درست باشد برای بازیکنان پرسپولیس بخصوص نفرات تازه وارد بسیار خوشحال کننده خواهد بود.
 


Page Generated in 0.0052 sec