printlogo


کد خبر: 251982تاریخ: 1401/5/13 00:00
اقدام شایسته درویش در ادامه تعامل با پیشکسوتان
مدیر عامل پرسپولیس جویای حال آقا بیوک شد


رضا درویش در طول هفت، هشت ماهی که مدیرعامل پرسپولیس بوده نشان داده دوست دارد ارتباط قوی و خوبی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد. درویش مثل برخی مدیران عامل دیگر این مسأله را نه در شعار بلکه در واقعیت ثابت کرده و با وجود مشغله فراوان در این مورد خوب عمل کرده است چرا که قلباً به بزرگان باشگاه علاقه دارد و می‌داند ایشان چه سرمایه‌هایی بوده و هستند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تعامل و ارتباطش با پیشکسوتان، دیروز همراه با مشاورش سراغ یکی از مفاخر باشگاه شاهین و پرسپولیس رفت. درویش در معیت محمود خوردبین با حضور در منزل بیوک وطنخواه پیشکسوت نامی و سرمربی سابق پرسپولیس که یکی، دو سالی است با بیماری سختی مبارزه می‌کند، با ایشان دیدار کردند و جویای احوال و مسائل پزشکی وی شدند.
مدیرعامل پرسپولیس همچنین جویای مسائل پزشکی پیشکسوت پرسپولیس شد و مقرر گردید در این ارتباط پیگیری‌های لازم صورت بگیرد. در جریان این ملاقات، حاضران خاطرات گذشته را نیز مرور کردند و از بزرگان پرسپولیس یاد شد.
درویش، پیشکسوتان باسابقه و نامی پرسپولیس از جمله بیوک وطنخواه و محمود خوردبین را ذخائر ارزشمند پرسپولیس و مایه فخر و مباهات فوتبال ایران دانست و گفت: «در آن زمان که بزرگانی چون آقای وطنخواه فوتبال بازی می‌کردند، بیشترین تفریح و سرگرمی جمعیت ایران، همین فوتبال و ورزش بود. مردم و هواداران با پیروزی‌های همین قهرمانان، دلخوش بودند. آقای وطنخواه و همدوره‌ای‌های ایشان خاطرات خوشی را برای هواداران پرسپولیس و در کل برای مردم ایران رقم زدند.» در جریان این دیدار از محمود خوردبین به‌عنوان فردی که هیچ‌گاه به تیم دیگری نرفت، به‌عنوان یکی از شناسنامه‌های پرسپولیس یاد شد. خوردبین گفت: «بیش از ۵۰ سال تحت عناوین و مسئولیت‌های مختلف در خدمت پرسپولیس بودم و افتخار شاگردی آقا بیوک وطنخواه را نیز داشته‌ام که سرمربی من بوده‌اند.»


Page Generated in 0.0055 sec