printlogo


کد خبر: 251005تاریخ: 1401/5/2 00:00
واکنش شهرداری تهران به اختلاف ملی پوشان

شهرداری تهران در یک سال گذشته سعی کرده از فضای تبلیغات شهری بیشتر از گذشته برای فرهنگ‌سازی استفاده کند. در چند ماه گذشته بارها بنرهای موضوعی سازمان زیباسازی شهرداری در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده. این بار اما شهرداری تهران تصمیم گرفته به موضوع داغ این روزهای فوتبال ایران یعنی دو دستگی ایجاد شده در تیم ملی ورود کند.
شهرداری با نصب بنرهایی که جمله بزرگ «باهم دوست باشیم» روی آنها نوشته شده و البته هشتگ #مابرادریم هم در آن به چشم می‌خورد، به نوعی به این مسأله پرداخته و چهره دو بازیکن اصلی در ماجرای اختلاف بر سر اسکوچیچ را روی بنرهایش طراحی کرده: مهدی طارمی و سردار آزمون.
جالب اینجاست که مدیران شهرداری خواسته‌اند به نوعی این بحث را به فوتبال داخلی و کری هواداران استقلال و پرسپولیس هم گسترش دهند. به همین خاطر مهدی طارمی را در لباس تیم سابقش یعنی پرسپولیس طراحی کرده‌اند و لباس استقلال را هم بر تن سردار آزمون نشانده‌اند. سرداری که البته هرگز در تیم‌های بزرگ پایتخت توپ نزده و معلوم نیست چرا به باشگاه استقلال منتسب شده.
به نظر نمی‌رسد با این کار دو دستگی ایجاد شده در تیم ملی از بین برود اما به هرحال نصب این بنرها دیروز در فضای مجازی با واکنش‌های زیادی همراه شده بود.


Page Generated in 0.0072 sec