printlogo


کد خبر: 251000تاریخ: 1401/5/2 00:00
دریافت‌کننده ملی‌پوش والیبال در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ایران ورزشی
اسفندیار: سخت‌ترین شب زندگی‌ام را تجربه کردم

در خبرها داشتیم امیرحسین اسفندیار بعد از شکست مقابل لهستان دچار افت فشار شد و از حال رفت. هیچ نمایشی در کار نبود. امیرحسین در گفت‌و‌گو با ایران ورزشی به این موضوع اشاره کرد: واقعاً حالم بد بود. آن شب بدترین شب زندگی‌ام را تجربه کردم. لیاقت ما در آن بازی باخت به لهستان نبود و برای همین دچار افت فشار شدم. خیلی عصبی شده بودم و قلبم درد گرفت. برای مردم نمایش بازی نمی‌کنم واقعاً حالم بد بود. تا ساعت 2 بامداد پزشک بالای سرم بود و بعدش هم خوابم نبرد و حال همه بچه‌ها همین بود.
اسفندیار با اشاره به بازی گفت: ما در آن بازی همه وجودمان را گذاشتیم اما شرمنده مردم شدیم. بازی یک‌دفعه از دست‌مان خارج شد و باختیم. مردم باور کنند که واقعاً می‌خواستیم به جمع 4 تیم برسیم؛ اما نشد. ست اول و سوم را به اشتباه خودمان باختیم. وقتی ست چهار را بردیم فکر کردیم به بازی برگشته‌ایم اما ست پنجم یک دفعه از دستمان در رفت و دیگر نشد جبران کنیم.
پشت خط‌زن تیم ملی والیبال درباره این تیم گفت: ما کم‌کم پیشرفت کردیم؛ پیشرفتی که خودمان هم حس می‌کردیم. تیم ما 6،5 بازیکنی داشت که برای بار اول در تیم ملی بازی می‌کردند و نه تنها در لیگ ملت‌ها که رقابت‌های بین‌المللی بزرگسال را تجربه می‌کردند. بچه‌ها به مرور هماهنگ‌تر شدند و تیمی را ساختیم که مقابل لهستان آن گونه بازی کرد و همه گفتند حق این تیم صعود به نیمه نهایی بود.
اسفندیار درباره این ادعای محمد موسوی که این بهترین نسل والیبال ماست، گفت: سید، سعید معروف، شهرام محمودی و امیر غفور نسل طلایی بودند و وقتی والیبال هنوز آن قدر پیشرفت نکرده بود، ما را به دنیای حرفه‌ای والیبال وارد کردند. اصلاً نمی‌شود زحمات بازیکنان بزرگ آن نسل را فراموش کرد. نمی‌دانم ما نسل طلایی هستیم یا آنها اما همه برای تیم ایران بازی کردیم و می‌کنیم و این مهم است که همه برای دل مردم کار می‌کنیم.
اسفندیار در پایان درباره امیدهایش برای شکل‌گیری تیمی بهتر گفت: هنوز بازیکنان مصدوم تیم، جواد کریمی، علی اصغر مجرد و میثم صالحی را نداریم و با اضافه شدن آنها قطعاً تیم بهتری خواهیم شد. ما برای افتخارات بزرگ از مدال و سکوی جهانی گرفته تا مدال المپیک تلاش می‌کنیم و مطمئن باشید با تمام وجود برای مردم بازی خواهیم کرد.


Page Generated in 0.0044 sec