printlogo


کد خبر: 250995تاریخ: 1401/5/2 00:00
خرده گزارش


سه جوان دیگر اضافه شدند
با هماهنگی گل‌محمدی با تیم‌های پایه، سه بازیکن از تیم امیدهای سرخپوشان در تمرینات تیم بزرگسالان حضور پیدا کردند.
پیش از این، دو مهاجم به‌نام‌های امید فهیمی و علی خدادادی به دیگر نفرات جوان فصل قبل اضافه شده بودند اما از دیروز یک مهاجم، یک وینگر و یک هافبک دفاعی، سه بازیکن امیدهای پرسپولیس به تیم بزرگسالان این تیم اضافه شدند که قرار شد از امروز در تمرینات حضور پیدا کنند تا در صورت تأیید کادرفنی در تمرینات تیم بزرگسالان همچنان حضور داشته باشند.

هنانوف هم پول گرفت؟
وحدت هنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس دیروز در باشگاه پرسپولیس حاضر شد و بدون اینکه با خبرنگاران حرف بزند ساختمان باشگاه را ترک کرد. به نظر می‌رسد هنانوف هم مثل دیگر خارجی‌های پرسپولیس بخشی از مطالباتش را دریافت کرده است.

خدایی دوباره می‌رود
علی خدایی که فصل گذشته در ترکیب تیم سایپا حضور داشت و به‌صورت قرضی در این تیم بازی می‌کرد و نمایش‌های خوبی هم داشت، در تمرینات پیش فصل به جمع شاگردان گل‌محمدی اضافه شد.
وینگر جوان پرسپولیس بعد از یک فصل دوری به‌عنوان هافبک چپ در تمرینات پرسپولیس و همچنین بازی‌های دوستانه این تیم حضور یافت اما قرار است به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا شود و احتمالاً به تیم لیگ برتری ملحق شود. خدایی از روز جمعه با اجازه یحیی گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس حضور نیافت چرا که باتوجه به ترافیک خط هافبک، شانس بسیار کمی برای بازی دارد.

حرف‌های متفاوت سیدجلال
مربی جدید پرسپولیس در یک همایش که اختصاص به کلاس‌های مربیگری خانم‌ها داشت در تمجید از مدرس این کلاس‌ها، شهرزاد مظفر گفت: «به شما تبریک می‌گویم که یکی مثل خانم مظفر استاد کلاس‌هایتان بود. ایشان یک مربی خوب و علاقه‌مند هستند. برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم. من هم مربیگری را شروع کرده‌ام اما هنوز خودم را مربی نمی‌دانم و باید حسابی کسب تجربه کنم.»
این صحبت‌های سیدجلال با تشویق حضار توأم شد و خانم‌های حاضر در کلاس مربیگری هم برای مربی جدید پرسپولیس و کاپیتان سابق این تیم آرزوی موفقیت کردند.
 


Page Generated in 0.0058 sec