printlogo


کد خبر: 250993تاریخ: 1401/5/2 00:00
بازیکنان پرسپولیس: فقط با اعتصاب حل می‌شود
فقط تا سه‌شنبه صبر می‌کنیم

محمد قراگزلو
روزنامه نگار
بی پولی صحبت اول اردوی پرسپولیس است و بحث مطالبات عقب افتاده و بدقولی باشگاه برای پرداخت آن در اولویت مسائل فنی قرار گرفته. بازیکنان بیشتر از اینکه نگران بهم خوردن اردوی ترکیه و عقب افتادن از سایر رقبای تیم‌شان باشند نگران مطالبات عقب افتاده خودشان هستند. اردوی ترکیه که بهم خورد باشگاه بهانه بزرگی دست یحیی داد تا این ناهماهنگی و جور نکردن پرواز چارتر و حضور بموقع در ترکیه را تا چند ماه به سر باشگاه بکوبد و غر بزند اما گل‌محمدی هم حق دارد. او می‌خواهد تیمش در بهترین شرایط آماده شروع فصل جدید شود اما حالا نه بحث فنی تیم شرایط ایده‌آلی دارد نه روانی.
بازیکنان پرسپولیس در جمع‌های خودمانی غر می‌زنند و از اینکه سه ماه است پول نگرفته‌اند شاکی هستند. اوضاع برای اعضای کنار تیم از ماساژور و تدارکاتچی گرفته تا اعضای رسانه‌ای بدتر هم هست چرا که رقم قرارداد آنها بسیار پایین است و در این سه ماه که پول نگرفتند مدام در حال قرض کردن و ساختن با این شرایط بودند.
بازیکنان پرسپولیس می‌گویند باشگاه باید هر چه سریع‌تر20 درصد مطالبات باقیمانده فصل گذشته را پرداخت کند و حتی درصدی از رقم قرارداد فصل جدید را هم بدهد. پرسپولیس از دهم تیرماه تمریناتش را آغاز کرده و در این سه هفته همه منتظر دریافت مطالبات فصل قبل بوده‌اند اما خبری نشده. این در حالی است که باشگاه اعلام کرده بود در شروع تمرینات پیش فصل این 20 درصد را پرداخت خواهد کرد.
فصل قبل بعد از شکست به الهلال و حذف در آسیا و قبل از بازی اول با فولاد، صدری مدیر عامل وقت باشگاه 5 درصد رقم قراردادها را پرداخت کرد و حالا بازیکنان منتظرند که علاوه بر مطالبات فصل قبل بخش کوچکی از رقم قرارداد فصل جدیدشان هم پرداخت شود اما هیچ خبری از باشگاه نیست. اخیراً گفته شد درویش به کاپیتان‌های تیم قول دوشنبه را داده اما مثل اینکه این خبر هم چندان جدی و موثق نیست.
بازیکنان پرسپولیس هم منتظرند تا ببیند طی امروز و فردا چه اتفاقی می‌افتد. پرسپولیس فردا با مس کرمان بازی تدارکاتی دارد و تا فردا شب که پایان اردوی چهار روزه‌شان هم هست اتفاقی نمی‌افتد اما چنانچه تا سه‌شنبه پول به حساب‌شان واریز نشود احتمال اعتصاب بسیار است. پرسپولیسی‌ها فصل قبل چند بار قصد اعتصاب داشتند که بیشتر مواقع با صحبت‌های کادر فنی و تصمیم خودشان این کار عملی نشد اما دو بار هم اتفاق افتاد که هر دو بار بعد از اعتصاب بخشی از مبالغ قراردادشان را گرفتند. حالا بازیکنان می‌گویند شاید بهتر باشد دوباره اعتصاب کنند تا به پول‌شان ‌برسند.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مدت‌هاست از رضا درویش مدیرعامل باشگاه در تمرین خبری نیست. درویش روز اول و در شروع تمرینات پیش فصل در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد اما حالا سه هفته است خبری از او نیست چرا که می‌داند اگر در محل تمرین حاضر شود همه از او سراغ پول را می‌گیرند. محمد محمدی معاون ورزشی هم فقط در دو بازی تدارکاتی اول در ورزشگاه حاضر شده و فعلاً سعی می‌کند از تیم دور باشد تا واریزی‌ها انجام شود.
 


Page Generated in 0.0056 sec