printlogo


کد خبر: 250983تاریخ: 1401/5/2 00:00
مصاحبه و خبر

اصغر رحیمی: حضور مهماندوست منتفی است
شاید ساعی سرمربی شود
از زمان بازگشت هادی ساعی، چند بار نام رضا مهماندوست به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی تکواندو مطرح شده است که حالا اصغر رحیمی به این موضوع واکنش نشان می‌دهد. او که این روزها مدیر فنی تیم ملی تکواندو است و تصمیماتش تأثیرگذار است، درباره مهماندوست می‌گوید: «از نظر من حضور مهماندوست منتفی است. با مهماندوست خارج از بحث تکواندو ارتباط نزدیکی دارم و مهماندوست فعلاً قصد دارد چند وقتی را استراحت کند و با وجود پیشنهاد با هیچ کشوری همکاری نکند. سرمربی ما برای مسابقات جهانی نیز از همین نفرات موجود است، اما در آینده هر چیزی امکان دارد و شاید ساعی یک روز خودش سرمربی تیم ملی شد(باخنده).»
رحیمی در مورد فشار عدم اعلام کادرفنی برای مسابقات جهانی و تأثیر این موضوع روی مقانلو و بسحاق گفت: «به هر حال با توجه به دوری چند ساله مقانلو از تکواندو و حضور بسحاق تا المپیک در تکواندو، تناقضی داشتیم. باید موضوع را از زاویه دیگر نگاه کنیم که باعث ایجاد انگیزه در این مربیان شد و هر دو این عزیزان نمی‌دانند سرمربی ما در جهانی چه کسی خواهد بود، اما برنامه‌های هر دو نفر انجام می‌شود. بعد از مسابقات کشورهای اسلامی و گرندپری پاریس حتماً سرمربی تیم ملی را مشخص خواهیم کرد.»

شروع اردوی گلف‌بازها در مسیر پاریس
اردوی تیم ملی گلف ایران برای حضور در رقابت‌های جهانی از دیروز آغاز شد. دومین مرحله اردوی تیم ملی گلف در رده ۱۸ تا ۵۵ سال از یکم تا پنجم مردادماه در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود. سجاد کرمپور، محمد شیخ‌زاده، سعید براتی از خوزستان و ابراهیم نوری از لرستان در اردوی تیم ملی حضور دارند که زیر نظر حسن کریمیان تمرین می‌کنند. از بین این ۴ نفر، ۳ نفر برای حضور در مسابقات جهانی پاریس انتخاب می‌شوند. رقابت‌های جهانی شهریورماه در پاریس برگزار می‌شود.

حساب فدراسیون‌ها شارژ شد
کمیته ملی المپیک در آستانه بازی‌های کشورهای اسلامی مبلغی از بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کرد. کمیته ملی المپیک روز چهارشنبه 15 درصد دیگر از بودجه فدراسیون‌های ورزشی را به حساب فدراسیون‌ها واریز کرد. این مبلغ از دیروز، شنبه برای فدراسیون‌ها قابل برداشت بود. کمیته ملی المپیک در سه ماه نخست امسال 50 درصد از بودجه فدراسیون‌ها را پرداخت کرده است که با احتساب واریزی جدید، پرداختی کمیته ملی المپیک به فدراسیون‌ها به 65 درصد رسید. همچنین 15 میلیارد تومان منابع ارزی و ریالی برای تأمین بلیت و اعزام تیم‌ها از سوی این کمیته هزینه شده است.

 


Page Generated in 0.0047 sec