printlogo


کد خبر: 250962تاریخ: 1401/5/2 00:00
خبر

بلاتکلیفی تیم ملی سوژه AFC
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا 120 روز مانده به آغاز مسابقات جام جهانی 2022 به بررسی وضعیت 6 تیم آسیایی حاضر در این رقابت‌ها پرداخت. کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره وضعیت تیم ملی ایران نوشت: «تیم ملی ایران بعد از صعود به جام جهانی 2022 قطر تنها یک بازی دوستانه انجام داده و بلاتکلیفی در این تیم مشهود است.» تیم ملی ایران در ماه ژوئن گذشته یک بازی دوستانه مقابل الجزایر انجام داد و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد اما با نزدیک شدن جام جهانی آمادگی ایران برای حضور در این تورنمنت بیشتر خواهد شد.

ثبت شکایت ۲ نامزد ریاست فدراسیون در کمیته اخلاق
امیررضا واعظ آشتیانی و علیرضا اسدی دو نامزد ریاست انتخابات 8 شهریور ماه فدراسیون فوتبال نسبت به شرایط کمیته بدوی انتخابات شکایتی را تنظیم و به فدراسیون فوتبال ارسال کردند.
این شکایت‌ها روز پنجشنبه صورت گرفت و اعتراض این دو نامزد نسبت به مصاحبه جانبدارانه علی فلاحتی رئیس کمیته بدوی انتخابات از مهدی تاج و همچنین حضور دو فرد دولتی در کمیته بدوی بود که این موارد استقلال و بی‌طرفی کمیته بدوی انتخابات را زیر سؤال می‌برد، از همین رو در شکایت صورت‌گرفته، درخواست تغییر رئیس کمیته بدوی و همچنین کنار گذاشتن دو عضو دولتی این کمیته صورت گرفت.
شکایت واعظ آشتیانی و اسدی دیروز (شنبه) و در نخستین روز هفته در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به ثبت رسید و رونوشت آن به میرشاد ماجدی سرپرست و حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز ارسال شد.

 تتمه هزینه دادرسی ویلموتس پرداخت شد
روزبه وثوق احمدی در مورد پرونده ویلموتس می‌گوید: «واقعیت این است من به‌عنوان وکیل پرونده که مسئولیتش را در دیوان داوری ورزش برعهده دارم، تاکنون هیچ ابلاغی مبنی بر صدور رأی دریافت نکرده‌ام. موارد مطرح شده گمانه‌زنی رسانه‌ها و خبرنگاران محترم بوده است.» او توضیح می‌دهد: «جلسه رسیدگی به پرونده فدراسیون فوتبال ایران و ویلموتس تیر سال گذشته برگزار شد اما صدور رأی چندین مرتبه به تأخیر افتاد. تقریباً ۲۰ تا ۲۵ روز قبل دادگاه CAS اخطاری برای ما فرستاد تا تتمه هزینه دادرسی را پرداخت کنیم تا پس از آن رأی ابلاغ شود. ما هم مبلغ را پرداخت کردیم. این گمانه‌زنی‌ها به این جهت مطرح می‌شود که رسانه‌ها مطلع شده‌اند رأی به احتمال زیاد پس از پرداخت هزینه رسیدگی ابلاغ خواهد شد.»


 


Page Generated in 0.0048 sec