printlogo


کد خبر: 250945تاریخ: 1401/5/2 00:00
زاهدی: حضور در جام جهانی یک رؤیا است
پرسپولیس پول نداشت مرا بخرد

چند روز قبل و در بحبوحه برکناری دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی به اتریش رفت تا با شهاب زاهدی ملاقات کند و شرایط او را از نزدیک ببیند. مهاجم تیم آکادمی پوشکاش درباره دیدار اخیرش با دراگان اسکوچیچ می‌گوید: «ما در اتریش بودیم و با هوفنهایم بازی داشتیم که آخرین دیدار پیش فصل ما بود. از طرف فدراسیون فوتبال برای در اختیار گرفتن آدرس زمین و برخی سؤال‌ها با من تماس گرفتند و در حد توان خود به آنها اطلاعات دادم. اسکوچیچ هم آمد و بازی را از نزدیک دید. با هم صحبت کردیم. آن مسابقه تقریباً یک هفته پس از اضافه شدن من به تمرینات تیم برگزار شد. به خاطر مصدومیتی که اواخر فصل گذشته برای من رقم خورده بود، مقداری درگیر ریکاوری و تمرینات بعد از مصدومیت بودم. مقابل هوفنهایم یک نیمه بازی کردم و خدا را شکر شرایط خوبی داشتم. اسکوچیچ فقط در مورد مسائل فنی خودم و برنامه‌های تیم ما با من و مربی پوشکاش صحبت کرد. همچنین پرسید دیدگاه باشگاه نسبت به من چیست و فکر می‌کنم صحبت‌های خیلی خوبی داشتیم. جام جهانی برای همه یک رؤیا است. من هم دوست دارم در جام جهانی حضور داشته باشم اما فقط به عنوان یک بازیکن باید بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم. هر تصمیمی هم گرفته شود به آن احترام می‌گذارم زیرا همه ما زیر سایه پرچم کشورمان تلاش می‌کنیم. چه من حضور داشته باشم یا نه، هدف اصلی و مهم‌تر از همه چیز موفقیت ایران است.»
زاهدی در مورد دلایل عدم حضورش در پرسپولیس و انتقال به پوشکاش می‌گوید: «باشگاه زوریا مرا برای فروش گذاشته بود و مبلغش هم روی دو میلیون یورو بود. برخی باشگاه‌های دیگر نیز صحبت کردند که از همه جدی‌تر پاناتینایکوس یونان و شاختار اوکراین بودند. تا روز آخر نقل و انتقالات نمی‌دانستم شرایط به چه شکل پیش می‌رود. توافقاتی بین پوشکاش و زوریا صورت گرفت که سبب شد اینجا بمانم. تیم ما شرایط خوبی ندارد اما می‌خواستم از سمت من منافعی برای این باشگاه ایجاد شود. پرداخت این مبلغ سنگین برای پرسپولیس امکانپذیر نبود.»

ZOOM

جام جهانی برای همه یک رؤیا است. من هم دوست دارم در جام جهانی حضور داشته باشم اما فقط به عنوان یک بازیکن باید بهترین عملکرد را در زمین داشته باشم. هر تصمیمی هم گرفته شود به آن احترام می‌گذارم زیرا همه ما زیر سایه پرچم کشورمان تلاش می‌کنیم. چه من حضور داشته باشم یا نه، هدف اصلی و مهم‌تر از همه چیز موفقیت ایران است


Page Generated in 0.0046 sec