printlogo


کد خبر: 250932تاریخ: 1401/5/2 00:00
ساکت الهامی:
سفر به ترکیه از اردوی داخلی ارزان‌تر است

تیم فوتبال هوادار در بازی تدارکاتی مقابل تیم امید عمان با نتیجه یک- صفر به پیروزی رسید. ساکت الهامی سرمربی هوادار در این باره می‌گوید: «خوشبختانه شرایطی مهیا شد که یک بازی باکیفیت با یک تیم خیلی خوب برگزار کنیم؛ تیم ملی امید عمان سه بازیکن بزرگسال را در اختیار داشت و برای مرحله دوم بازی‌های آسیایی آماده می‌شد؛ تیم خیلی باکیفیتی بود و فکر نمی‌کنم حتی یک عمانی هم بین‌شان بود. واقعاً وقتی به فیزیک‌ها نگاه می‌کردیم یک نفر زیر 90/1 وجود نداشت. من سورپرایز شدم که تیم عمان تا این حد خوب بود اما بچه‌ها خیلی خوب و باکیفیت بازی کردند.
بازی خیلی خوبی بود و توانستیم همه بچه‌ها را محک بزنیم. تیم عمان تیمی بود که ‌ام‌صلال را یک-صفر برده بود و از نظر فیزیکی فوق‌العاده و کاملاً در شرایط بازی بودند. ما در شرایط بدنسازی دیروز آمدیم؛ 8-7 ساعت در راه بودیم و بعد از آن هم بازی کردیم و توانستیم همه بچه‌ها را محک بزنیم که برایمان خیلی خوب بود.»
الهامی از داور بازی گلایه دارد: «حداقل سه پنالتی صددرصد گرفته نشد ولی شرایط بازی همین است و چون بیشتر بچه‌ها در یک هتل هستند می‌خواهند شرایط طوری باشد که در هتل با هم به مشکل نخورند و نتایج خیلی به هم نزدیک است. من شنیدم بازی تراکتور با تیم لیگ یکی قطر هم همین‌طور بوده است اما باید از این بازی‌ها درس بگیریم چون نتایج از نظر شخصیتی برای تیم ما و همچنین کشور خوب است؛ مردم باید بدانند جایگاه فوتبال ما در آسیا کجا است.»
او مدعی است که برگزاری اردو در ترکیه نسبت به کشور خودمان ارزان‌تر تمام می‌شود: «وقتی به اینجا نگاه می‌کنم یاد شمال خودمان می‌افتم. همین تله‌کابین در شمال و استان اردبیل هست، زمین چمن آنجا هست، آب و هوای خیلی خوب، تغذیه خیلی خوب؛ ما این شرایط را نداریم؟ به خدا خیلی بهتر از این هم داریم اما شرایط را طوری کرده‌اند که آمدن به اینجا از اردوی داخلی ارزان‌تر تمام می‌شود. زمین خیلی خوب، کمپ عالی، تغذیه عالی، هتل خوب و... که همه اینها را در ایران داریم اما پکیج را نداریم. اگر یک پکیج خوب ایجاد شود و همه اینها یک جا مستقر شوند، از هر لحاظ بهتر است. این شرایط مایه شرمساری کشور ما است.»
 

Page Generated in 0.0045 sec