printlogo


کد خبر: 250927تاریخ: 1401/5/2 00:00
ادعای باشگاه صنعت نفت:
یزدان دوست با ما قرارداد امضا کرد

پس از پیوستن یزدان دوست، مدافع تیم صنعت نفت آبادان حالا جهانگیر کی‌شمس، مدیرعامل باشگاه مدعی است که او با تیمش قرارداد امضا کرده است. او می‌گوید: «این بازیکن به‌صورت قرضی از پدیده به صنعت نفت آبادان آمده بود. بعد از پایان فصل ابتدا به ما اعلام کرد که قصد دارد رضایتنامه‌اش را دریافت کند و ما هم با پدیده مذاکره کردیم. اما بعد از چند روز آقای خطیر به ما اطلاع دادند که یزدان دوست تحت قرارداد تراکتور است و آنها حتی برای دریافت رضایتنامه‌اش به باشگاه پدیده چک پرداخت کردند. با این اوصاف به او گفته شده بود که باید هر چه سریع‌تر در اردوی ترکیه تراکتور حاضر شود. طبیعتاً وقتی بازیکنی تحت قرارداد باشگاه دیگری است و به‌صورت رسمی در فدراسیون قرارداد ثبت کرده ما نمی‌توانیم چنین بازیکنی را جذب کنیم. ما تا قبل از آن قرارداد فقط با او و باشگاه پدیده مذاکره کردیم. متأسفانه این روزها اظهار نظرات بازیکنان ضد و نقیض شده است.»
او با اشاره به هزینه در نظر گرفته شده برای باشگاهش این طور می‌گوید: «ما مانند یکسری تیم‌ها بودجه کلان میلیاردی نداریم. ما اصطلاحاً نان در خون می‌زنیم و بودجه دریافت می‌کنیم. تا وقتی که ماده 2 بند 94 قانونی وجود دارد، نهادهای دولتی مانند شرکت نفت نمی‌توانند هزینه تیم‌های لیگ برتری را تأمین کنند و ما مشکل مالی داریم. اما نمی‌دانم این وسط چرا برای استقلال و پرسپولیس تبصره قانونی ایجاد می‌شود و آنها مشکلی برای دریافت پول دولتی ندارند.»
دو مربی برزیلی مد نظر باشگاه هم بزودی در تهران به جمع این تیم اضافه می‌شوند، که یزدان‌دوست در این باره می‌گوید: «دو مربی برزیلی صنعت نفت به تهران می‌آیند و اینجا مستقر می‌شوند. البته تیم امروز از بروجن به تهران می‌رسد و تمریناتش را پیگیری خواهد کرد و مربیان برزیلی هم به ما ملحق می‌شوند.»
 

Page Generated in 0.0046 sec