printlogo


کد خبر: 250922تاریخ: 1401/5/2 00:00
نقل و انتقالات
ستاره‌های بدون تیم

 
 فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و به داغ‌ترین شکل ممکن دنبال می‌شود. اگرچه اکثر تیم‌ها سر و شکل خودشان را برای فصل جدید پیدا کرده و با جذب اکثر نفرات خود تیم‌هایشان را تکمیل و اردوی پیش‌‌‌‌‌‌فصل را آغاز کرده‌اند ولی هنوز چند علامت سؤال مهم و تعیین‌کننده باقی مانده که می‌تواند در روزهای باقی‌مانده نقل و انتقالات معادلات را عوض کند.
 سیاوش یزدانی بعد از اتفاقات و جنجال‌های سال گذشته مبنی بر اعزامش به خدمت سربازی و تلاش‌های بی‌فایده برای ماندن در استقلال، در چند ماه اخیر بلاتکلیف بوده و به قول خودش پایش به توپ نخورده است. با وجود این گفته می‌شود او در تلاش است با حل شدن مشکلش به استقلال برگردد و به‌دنبال ادامه تحصیل در مقطع دکترا است.
 رضا اسدی از لحاظ مالی با پرسپولیس برای ادامه همکاری به توافق نرسید و صحبت‌هایش با چند تیم دیگر از جمله سپاهان و تراکتور هم به همین دلیل بی‌نتیجه ماند تا تیم فصل بعدش همچنان نامشخص باشد.
 سعید عزت‌اللهی مثل همیشه در فصل نقل و انتقالات سوژه چند باشگاه بود و مشتریانی داشت ولی همان‌طور که انتظار می‌رفت حضورش در ایران فعلاً تا مرحله اجرا فاصله زیادی دارد.
 آیاندا پاتوسی شرایطی شبیه به موسی کولیبالی در فولاد دارد و هر دو بازیکن با وجود اینکه مدعی آزاد بودن هستند ولی باشگاه فولاد نسبت به آنها مدعی بود و چندی پیش اعلام شد کولیبالی با این باشگاه برای ماندن به توافق رسیده ولی هنوز تکلیف پاتوسی مشخص نیست.
 وریا غفوری پس از حرف و حدیث‌های فراوان در نهایت مشخص شد فصل بعد جایی در استقلال ندارد و بعد از آن مدتی با فولاد خوزستان تمدید کرد ولی هنوز قرارداد او با این باشگاه به امضا نرسیده است و همراه فولادی‌ها هم به اردوی ترکیه نرفت تا مشخص شود تکلیفش به‌صورت قطعی هنوز مشخص نیست.
 امین قاسمی‌نژاد یک روز شاه‌ماهی نقل و انتقالات فوتبال ایران بود ولی حالا یکی از چند بازیکن بلاتکلیف روزهای پایانی نقل و انتقالات فوتبال ایران است.
 کریم انصاری فرد هم از روزهای اول نقل و انتقالات مورد توجه تیم‌های ایرانی قرار داشت. اولین باشگاهی که برای جذب او به شکل رسمی اقدام کرد تراکتور تبریز بود و هنوز هم پروژه جذب او برای تبریزی‌ها مختومه نشده است.

Page Generated in 0.0047 sec