printlogo


کد خبر: 250909تاریخ: 1401/5/2 00:00
چهره

توقف اجباری رونالدو در منچستریونایتد تا قبل از جام جهانی
مجبوری همین جا بمانی
 
موضع کریستیانو رونالدو برای ترک منچستریونایتد تغییری نکرده و او همچنان به‌دنبال راه فرار از این تیم و رفتن به تیمی دیگر است که او را به لیگ قهرمانان اروپا برگرداند اما سوپراستار پرتغالی هنوز موفق به انجام این کار نشده است. شیاطین سرخ اصرار به حفظ ستاره 37 ساله دارند و به او هم گفته‌اند که اگر بماند نقطه ثقل پروژه تیم تحت هدایت اریک تن‌هاخ خواهد بود. رونالدو اما به این حرف‌ها توجهی ندارد و می‌خواهد برود. مشکل او اما این است که تیمی حاضر نیست او را با حقوق بالایش به خدمت بگیرد. اریک تن‌هاخ اخیراً گفت: «کریستیانو فروشی نیست. من برنامه‌هایم را با حضور او تنظیم کرده‌ام و الان هم منتظر بازگشتش هستم تا کنار هم کار کنیم.» اکنون به نظر می‌رسد که خواسته مرد هلندی در حال تحقق و شانس ماندن او در اولدترافورد بیشتر شده است.
 
دست رد رئال مادرید 
به سینه کریس
 
در هفته‌هایی که بحث جدایی رونالدو از من‌یونایتد بالا گرفت، شایعه احتمال بازگشت او به رئال مادرید هم شنیده شد اما باشگاه مادرید که با قهرمانی‌‌‌های فصل گذشته‌اش در لالیگا و لیگ قهرمانان نشان داد بدون رونالدو هم می‌تواند افتخار کسب کند، هیچ برنامه‌ای برای برگرداندن بازیکن 37 ساله‌ به سانتیاگو برنابئو ندارد بخصوص که بازگشت او می‌تواند در روند پیشرفت کریم بنزما اخلال ایجاد کند. از چلسی و بایرن مونیخ هم به‌عنوان مقاصد احتمالی رونالدو نام برده شد اما این دو باشگاه هم تأکید کردند که برنامه‌ای برای خرید بازیکن پرتغالی ندارند.
 
اتلتیکومادرید شاید
 MLS به هیچ وجه
 
یکی دیگر از تیم‌هایی که شایعه رفتن رونالدو به آن مطرح شد، اتلتیکومادرید بود. با اینکه ژرژ مندز مدیربرنامه‌های رونالدو رابطه خوبی با مدیران اتلتیکو دارد، این اتفاق به دلایلی رخ نخواهد داد. اول اینکه حقوق او با ساختار مالی این باشگاه همخوانی ندارد اما مهمتر از آن اینکه نه روخی بلانکو تمایلی برای جذب بازیکن سابق رقیب همشهری دارد و نه رونالدو حاضر است به تیمی بپیوندد که بارها به آن زخم زده است. علاوه بر اینها، سبک بازی رونالدو اصلاً مناسب سیستم تدافعی اتلتیکومادرید نیست.
مقصد دیگری که می‌تواند برای رونالدو جالب باشد، MLS امریکاست اما او هنوز خودش را در حدی می‌بیند که در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند پس رفتن به امریکا جزو گزینه‌های او نیست. در واقع او اصلاً به همین دلیل که من‌یونایتد در لیگ قهرمانان نیست می‌خواهد از این تیم جدا شود. پس رفتنش به جایی که نه تنها لیگ قهرمانان بلکه فرصت بازی در سطح اول فوتبال اروپا را از او بگیرد، توجیه ندارد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که رونالدو حداقل تا قبل از جام جهانی باید در اولدترافورد بماند و شاید در بازار ژانویه تغییری در برنامه سایر باشگاه‌ها ایجاد شد و یکی از آنها برای خرید او اقدام کرد.
 

Page Generated in 0.0046 sec