printlogo


کد خبر: 249122تاریخ: 1401/4/7 00:00
منافی: به نساجی برگشتم تا دینم را به تیم استانم ادا کنم
در فقر مهاجم ششدانگ منشا بد نیست


جواد منافی بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی بعد از اینکه حمید مطهری به‌عنوان سرمربی نساجی انتخاب شد به‌عنوان مربی روز گذشته به کادر فنی نساجی پیوست تا یک‌بار دیگر سابقه حضورش در نساجی را تکرار کند.
   
به نساجی پیوستید؟
  بله با نظر مثبت سرمربی نساجی به این تیم پیوستم تا دوباره دینم را به تیم استانم که قبلاً هم سابقه مربیگری در این تیم را داشتم ادا کنم. نساجی شخصیت تیمی خوبی پیدا کرده و بعد از اینکه سال قبل سهمیه حضور در آسیا را کسب کرد تلاش می‌کنیم با حمایت هوادارانمان بهترین شرایط و نتایج را در لیگ کسب کنیم. امیدوارم مسئولان استان مازندران هم حمایت لازم را از تیم نساجی به عمل آورند تا فصل خوبی را در کنار هم رقم بزنیم.
در رابطه با پرسپولیس و پیوستن منشا و تیمی که برای این فصل سرخپوشان رقم خورده چه نظری دارید؟
  باید قبول کنیم که با فقر فوروارد ششدانگ مواجه هستیم به همین دلیل در چنین شرایطی حتماً انتخاب منشا می‌تواند گزینه خوبی برای پرسپولیس باشد. در رابطه با بازیکن برزیلی هم باید این مهاجم بیاید تا بتوان بعد از بازی‌های او در پرسپولیس قاطعانه و دقیق‌تر در خصوص او نظر داد. پرسپولیس همواره تیم مدعی اول قهرمانی بوده و هست. در این فصل هم مهره‌های خوبی به این تیم پیوسته‌اند اما باید دید این بازیکنان در قالب کار تیمی چقدر می‌توانند خواسته‌های کادر فنی را پیاده کنند. در هر حال همدلی و هماهنگی قطعاً رکن اول موفقیت هر تیمی از جمله پرسپولیس است.

 


Page Generated in 0.0053 sec