printlogo


کد خبر: 249119تاریخ: 1401/4/7 00:00
کرمانی مقدم: حضور دو مهاجم خارجی خوب به نوعی قهرمانی را تضمین می‌کند
منشا گزینه خوبی است

مصاحبه
ناصرقراگزلو    
مرتضی کرمانی مقدم بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در رابطه با شرایط پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات و حضور مهاجمان خارجی در تیم پرسپولیس نظرات خودش را بیان می‌کند.
   
بازیکنانی که پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات آنها را به خدمت در آورده، چطور ارزیابی می‌کنید؟
 به نظرم پرسپولیس در این فصل بهترین خریدها را داشته و یحیی بر اساس نیازهای تیمش بازیکنان خیلی خوبی را در پست‌های مختلف به خدمت گرفته است. از این‌رو من تمام خریدهای پرسپولیس را مناسب و در حد بسیار خوبی می‌دانم و معتقدم با خریدهایی که پرسپولیس داشته حتماً تیم نایب قهرمان فصل قبل بیشترین و نزدیکترین تیم به قهرمانی خواهد بود.
صحبت حضور منشا در پرسپولیس مطرح است. حضور این بازیکن 32 ساله به درد پرسپولیس می‌خورد؟
 به نظرم منشا مهاجم خوبی است و به درد پرسپولیس می‌خورد. او در چند سال اخیر کارنامه خوبی در تیم‌های مختلف به لحاظ گلزنی داشته و حتماً می‌تواند به کار پرسپولیس بیاید و در خط حمله تا حدود زیادی مشکل گلزنی پرسپولیس را حل کند. منشا در پرسپولیس حضور داشته و به فضای کلی باشگاه و بازی در حضور تماشاگران و بقیه مسائل بازی در تیم بزرگ آشنایی دارد.
اما اگر کاسیانو هم جذب شود شاید برای اولین بار در پرسپولیس شاهد زوج خارجی باشیم؟
  کاسیانو هم مهاجمی با رزومه بازی در لیگ پرتغال است. قبلاً در ادوار گذشته شاهد بازیکنان برزیلی خوبی در پرسپولیس نبودیم اما این بار حتماً یحیی با وسواس و درایت خوبی که در امر نقل و انتقالات دارد بازیکنان خوبی از جمله کاسیانو برزیلی را به خدمت خواهد گرفت و من معتقدم زوج منشا و کاسیانو در کنار هم زوج خیلی خوبی خواهد بود ضمن اینکه ما سه مهاجم داخلی دیگر هم داریم که در کنار دو مهاجم خارجی حتماً خط حمله پرسپولیس را به یکی از پرقدرت‌ترین خطوط فوتبال ایران تبدیل خواهد کرد.
یکی از بازیکنان جدید پرسپولیس 40 درصد قراردادش را دریافت کرده. این مسأله مشکلی در تیم به وجود نخواهد آورد؟
  به هر حال الان فوتبال با زمان ما فرق کرده و به قولی حرفه‌ای شده. به نظرم این مسأله مشکلی را در پرسپولیس به وجود نخواهد آورد و هر بازیکنی هم با شرایط خاص و توافقی که با باشگاه داشته با پرسپولیس قراردادش را تمدید یا منعقد ساخته است.
صحبت حضور شما هم در کادر فنی پرسپولیس شنیده شده. این مسأله صحت دارد؟
  من هم جسته و گریخته صحبت‌هایی در رابطه با حضورم در پرسپولیس شنیدم اما هنوز به شکل مستقیم با من حرفی زده نشده است. حضور در پرسپولیس افتخار است و به هر حال هر مربی دوست دارد مربی پرسپولیس شود.
 بعد از رفتن سیدجلال به نظرتان چه کسی می‌تواند حکم فرمانده و لیدر جدید پرسپولیس را داشته باشد؟
  عالیشاه و کمال و چند بازیکن باتجربه دیگر در پرسپولیس هستند که می‌توانند حکم لیدر درون زمین را ایفا کنند.
یارگیری به شکل وسیع می‌تواند تضمین کننده قهرمانی پرسپولیس باشد؟
  اگر پرسپولیس دو بازیکن خارجی خوب در خط حمله جذب کند به نظرم شانس اول قهرمانی خواهد بود. در رابطه با جذب بازیکنان جدید هم باید بگویم که فصل قبل پرسپولیس نیمکت قوی نداشت و از این مسأله خیلی متضرر شد اما حالا با تقویت تیم و قوی شدن نیمکت تیم حتماً پرسپولیس گزینه اول قهرمانی خواهد بود.


Page Generated in 0.0045 sec