printlogo


کد خبر: 249074تاریخ: 1401/4/7 00:00
اخبار

مالدینی در میلان می‌ماند
میلان به‌زودی خبر تمدید قرارداد پائولو مالدینی و ریکی ماسارا را اعلام خواهد کرد. اما ایوان گازیدیس ممکن است در ماه‌های آینده از این باشگاه برود. خبرهای زیادی پیرامون آینده مالدینی و ماسارا به گوش می‌رسید اما آنها ماندنی خواهند بود. قراردادهای این دو نفر یا به‌صورت دوساله با قابلیت تمدید برای سال سوم خواهد بود، یا از همان ابتدا سه‌ساله امضا خواهد شد.
 
بارسلونا پیشنهادی برای رافینیا نداده
بارسلونا هنوز پیشنهادی برای جذب رافینیا به لیدزیونایتد نداده است. این بال برزیلی می‌خواهد به بارسا برود و به نظر می‌رسید که انتقال او قطعی است. اما قیمت او مشکل اصلی بر سر راه انتقالش است و لیدز 65 میلیون پوند برای این بازیکن 25ساله می‌خواهد. بارسلونا همچنین منتظر تصمیم عثمان دمبله است که پیش‌تر به نظر می‌رسید به‌دنبال خروج از باشگاه است ولی حالا می‌خواهد بماند. در صورت ماندن دمبله، بارسا احتمالاً نیازی به رافینیا نخواهد داشت. بارسا برای دمبله یک ضرب‌الاجل تعیین کرده‌اند. قرارداد او در روزهای آینده به پایان می‌رسد و سران بارسا می‌خواهند او تا پنجشنبه تکلیف خود را روشن کند. از سوی دیگر، آرسنال هم از رقابت بر سر خرید رافینیا دست برداشته است. گابریل ژسوس به‌زودی از منچسترسیتی راهی آرسنال می‌شود و توپچی‌ها دیگر هموطن او را نمی‌خواهند.
 
پیشنهاد بارسلونا برای مگوایر رد شد
منچستر یونایتد حاضر نشده هری مگوایر را به بارسلونا واگذار کند. بارسلونا می‌خواست در ازای بخشی از مبلغ انتقال فرنکی دی‌یونگ به یونایتد، مگوایر به این باشگاه واگذار شود، اما سران یونایتد قصد ندارند مدافع خود را از دست بدهند.

رونی، مدتی دور از فوتبال
وین رونی تصمیم گرفته پس از کناره‌گیری از مربیگری دربی کانتی، مدتی را دور از فوتبال باشد. این اسطوره منچستریونایتد در تصمیمی غافلگیرکننده از دربی جدا شد. لیام روزنیور فعلاً جانشین او شده است. گفته می‌شود او قصد دارد تحصیلات خود را در زمینه مربیگری تکمیل کند و دوباره به فوتبال برگردد.

سوریانو: رئال با شانس قهرمان اروپا شد
فران سوریانو، مدیر ارشد اجرایی منچسترسیتی گفته که قهرمانی رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان بیشتر به خاطر شانس بوده تا مسائل دیگر. او گفته که رئال مقابل پی‌اس‌جی، چلسی، منچستر سیتی و لیورپول باید می‌باخته: «مردم حالا درباره موفقیت رئال مادرید در لیگ قهرمانان صحبت می‌کنند، اما به نظرم مسأله اصلی این است که آنها خوش‌شانس بودند. شاید بتوان گفت حق آنها برابر پی‌اس‌جی، چلسی، منچسترسیتی و لیورپول باخت بود.»

اتلتیکو خواهان مدافع تاتنهام
یافت تانگانگا از تاتنهام هدف جدید اتلتیکو مادرید است. این بازیکن 23ساله نتوانسته در تاتنهام جا بیفتد و حالا ممکن است به‌دنبال چالش جدیدی برود تا در لالیگا بازی کند. او در حال حاضر 23 ساله و به‌دنبال آن است که زمان بازی خود را افزایش دهد.

یونایتد منتظر تصمیم اریکسن
منچستریونایتد منتظر تصمیم کریستین اریکسن درباره آینده‌اش است. گفته می‌شود که این هافبک دانمارکی به‌زودی اعلام می‌کند که چه خواهد کرد. تاتنهام دیگر گزینه این بازیکن نیست. به این ترتیب تنها برنتفورد و منچستریونایتد در رقابت برای او هستند. او فصل گذشته را در برنتفورد گذرانده است و با توجه به درخششی که داشت تیم‌های زیادی را در فوتبال انگلیس خواهان خود می‌بیند.
 
سوارس به ریور پلات می‌رود؟
مارسلو گایاردو، مربی ریور پلات امیدوار است که بتواند لوییس سوارس را جذب کند. این بازیکن فعلاً در تعطیلات به سر می‌برد. بازیکن 35 ساله اروگوئه‌ای قراردادش با اتلتیکو مادرید به پایان رسیده و قرار است این باشگاه را ترک کند.

  پیشنهاد فولام برای هافبک منچستر یونایتد
فولام 11 میلیون پوند برای خرید آندریاس پریرا، هافبک منچستریونایتد پیشنهاد داده است. این ملی‌پوش برزیلی اخیراً به فلامنگو قرض داده شده بود و حالا ممکن است به‌صورت دائم به فولام برود.


 


Page Generated in 0.0060 sec