printlogo


کد خبر: 249069تاریخ: 1401/4/7 00:00
انقلاب پاری سن ژرمن با 10 قربانی

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتقال دروازه‌بان ذخیره‌اش آلفونسه آرئولا به وستهام اولین خرید بزرگ تابستانی‌اش در سال 2022 را انجام داد. آرئولا که فصل 20-2019 را به‌صورت قرضی در تیم رئال مادرید سپری کرد، فصل گذشته هم به‌عنوان سنگربان قرضی از دروازه وستهام حفاظت کرد و عملکرد خوبش در این تیم لندنی مسئولان باشگاه را بر آن داشته که قراردادش را قطعی کنند. این قرارداد در ازای 12 میلیون یورو صورت گرفته است و PSG با این جابه‌جایی، جایی در فهرست بازیکنانش جهت ورود بازیکنان جدید باز می‌کند.
با این حال طبق گزارش نشریه اکیپ، آرئولا تنها یکی از 10 بازیکنی است که پاریسی‌ها در نظر دارند تابستان امسال بفروشند. اکیپ نوشته است که لوئیز کمپوس، مشاور فنی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن لیستی 10 نفره را به مدیران باشگاه داده تا در تابستان با آنها قطع همکاری شود. این در حالی است که پیش از این علاوه بر آرئولا، مارسین بولکا دیگر دروازه‌بان پاریسی‌ها هم با قراردادی 2 میلیون یورویی راهی تیم نیس شده است.
در لیست لوئیز کمپوس، نام بازیکنانی مانند تیلو کرر، عبدو دیالو، سرخیو ریکو، ادریسا گوئیه، آرنا کالیموندو که همگی بازیکنانی سرشناس در رده ملی و دارای قیمت‌هایی بالا هستند دیده می‌شود. با این حال PSG برای فروش این بازیکنان با دو مشکل مواجه است که اولی دستمزد بالای این بازیکنان است که خرید آنها برای مشتریان‌شان را سخت می‌کند و  دومی بی‌میلی برخی دیگر از این بازیکنان از جمله لئاندرو پاردس، مائورو ایکاردی و آندر هررا برای ماندن در پارک دو پرنس است. نیمار بدون شک بزرگترین نام این لیست است که طبق گزارش رادیو مونت کارلو، او برخلاف سه نفر قبلی اصراری به ماندن ندارد و حتی اگر باشگاه او را تحت فشار نگذارد هم ممکن است خودش تقاضای رفتن کند.
 بلاتکلیفی در کادر فنی تیم هم مسأله دیگری است که پاریسی‌ها با آن مواجه هستند. آنها نه هنوز مائوریسیو پوچتینو را اخراج کرده‌اند نه رسماً سرمربی مورد نظرشان، کریستوف گالتیه سرمربی تیم نیس را روی کار آورده‌اند.

 


Page Generated in 0.0052 sec