printlogo


کد خبر: 248810تاریخ: 1401/4/1 00:00
نصیحتی به مدیرعامل پیکان

هومن جعفری
سرانجام چشم شیطان کور و گوشش کر شد و استقلال سرمربی خود را معرفی نمود. تبریک به باشگاه که بعد از سه هفته بالاخره توانستند یک سرمربی پیدا کنند. مرسی مصطفی! تو تونستی!
***
مدیرعامل پیکان به مدیران باشگاه‌های دیگر التماس کرده که به بازیکنان فوتبال پول زیاد ندهند. استاد! یا نمی‌دانی چه خبر است یا می‌دانی و ریا می‌کنی! برای مدیران باشگاهی بیت‌المال کیلویی چند است؟ این همه قرارداد اشتباه و نادرست بسته شد، یک نفر هم به خاطرش نه زندان رفته نه از جیبش هزینه‌ای پرداخت کرده، نه کسی تا حالا بهش پخ گفته! همه هماهنگند. شما چیکار ‌داری به این کارها؟ بازیکن را گران کن حالش را ببر! ببین بقیه چکار می‌کنند شما هم همان کار را بکن. هرکس فوتبال را گران‌تر کند، بیشتر تشویق می‌شود. آنهایی هم که فوتبال را ارزان نگه دارند، حذف می‌شوند. باور کن برای شنیدن این نصیحت‌ها باید پول می‌دادی ها! من مجانی پایت حساب کردم.
***
به سلامتی میلاد زکی‌پور قصد پیوستن به سپاهان را دارد. این بار توصیه می‌کنیم استاد اول قراردادش را ببندد بعد خودش را بُکُشد. از بچگی سپاهانی بوده و این حرف ها! بازارگرمی‌اش سر پرسپولیس که نتیجه عکس داد! دست‌کم یک اشتباه را دو بار تکرار نکن!


Page Generated in 0.0045 sec