printlogo


کد خبر: 248808تاریخ: 1401/4/1 00:00
شوک به رونالدو در تعطیلات
تصادف پر هزینه بوگاتی آقای ستاره

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد روز گذشته را با خبر بدی شروع کرد؛ خودروی بوگاتی ویرون مدل گرند اسپورت ویتسه که یکی از گران‌ترین خودروهای این ستاره بود، دچاره سانحه رانندگی شده. این‌طور که رسانه‌ها گزارش دادند رونالدو برای تعطیلات به شهر مایورکا در اسپانیا سفر کرده بود که خودرویش با یکی از نمادهای گردشگری در منطقه «داساکوما» که مقابل یک خانه بود برخورد کرده است. در حال حاضر دلیل این سانحه رانندگی مشخص نیست. البته رونالدو درون خودرو نبوده و بادیگاردش سوار بر این خودرو بوده که مقصر تصادف همین شخص است.
تصادف خودروی 1/2 میلیون یورویی رونالدو صبح دوشنبه ساعت 11 به وقت محلی در نزدیکی بیمارستان خوان مارچ رخ داده است. شاهدان و مأموران پلیس می‌گویند که راننده کنترل کامل خودرو را از دست داده است و به در خروجی یک خانه و شیر آتش‌نشانی درون عمارت برخورد کرده است. خوشبختانه افراد درون خودرو آسیبی ندیده‌اند. راننده این خودرو برای پرداخت خسارت با زیان‌دیدگان به توافق رسیده است.
بد نیست بدانید کریستیانو رونالدو که به همراه نامزد و فرزندانش در خودروی دیگری مشغول تفریح و لذت بردن از مناظر بکر طبیعی جزیره اسپانیایی بودند، به بادیگاردش اجازه داد برای گذراندن ادامه تعطیلات، صحنه حادثه را ترک کند و سایر دوستانش را برای پاسخگویی به پلیس محلی آنجا مستقر کرد. رونالدو که نمی‌خواست سفر تفریحی‌اش خراب شود، ادامه روز را در قایق تفریحی 5/5 میلیون پوندی خود گذراند و پلیس محلی با یدک‌کش، خودروی گرانقیمت ستاره پرتغالی را از صحنه تصادف دور کرد درحالی که با پارچه برزنتی آبی رنگی روی خودرو را پوشانده بود.

 


Page Generated in 0.0080 sec