printlogo


کد خبر: 248802تاریخ: 1401/4/1 00:00
فصل جدید و سرنوشت تیم‌های لیگ NBA



علی رضایی
هفته پیش بازی‌های لیگ امریکا تمام شد، گلدن استیت قهرمان شد و تیم‌های مدعی هم برای رسیدن به تیم قهرمان به‌دنبال تغییرات هستند؛ اما سرنوشت بازیکنان مطرح لیگ NBA با تیم‌هایشان به کجا می‌رسد! آیا آنها ماندنی می‌شوند یا اینکه تیم جدیدی مدنظرشان هست!؟
 
لس‌آنجلس لیکرز
 تیم پرآوازه لیکرز که برخلاف انتظارات پیش فصل با جذب راسل وستبروک و با داشتن آنتونی دیویدس و لبرون جیمز همه می‌گفتند بدون شک این تیم قهرمان می‌شود اما حتی به مرحله پلی آف هم صعود نکرد. لبرون جیمز در ماه آگوست باید با تیم لیکرز برای تمدید یا عدم تمدید قرارداد تصمیم بگیرد؛ چنانچه این کار را انجام ندهد در تابستان2023 بازیکن آزاد محسوب می‌شود. اما اگر راسل وستبروک در تیم ماندنی باشد؛ لیکرز مجبور خواهد بود که جایگاه 9 بازیکن خالی را با بازیکنان متوسط پر کند چرا که بودجه‌ای که سال گذشته صرف دعوت راسل وستبروک شده است، هیچ تیمی حاضر نیست که با افت فنی و ضعف راسل، با او قرارداد یا معاوضه کنند.
 یوتا جاز
یوتا جاز، تیم پرقدرتی که تیم‌های مدعی قهرمانی را حذف کرد اما در مرحله پلی‌آف گرفتار تیم دالاس ماوریکس شد. این ناامیدی‌ها با استعفای کوئین اسنایدر از تیم یوتا شروع شده و هر آن احتمال می‌رود که وجود داناوان میچل و رودی گوبرت بازیکنان آل استار این تیم در باشگاه یوتا جاز هم زیر سؤال برود.
 
فیلادلفیا
فیلادلفیا، زمانی که جیمز هاردن از تیم بروکلین نتس به تیم فیلادلفیا ملحق شد و مجدداً با داریل موری متحد شد، انتظار می‌رفت همکاری گسترده و نتیجه بخشی در فیلادلفیا اتفاق بیفتد. تیم به مرحله پلی آف هم صعود کرد اما نتوانست جای بوستون قهرمان کنفرانس شرق را بگیرد. ارزش قرارداد جیمز هاردن 47 میلیون دلار است و هنوز مشخص نیست که فصل آینده با تیم فیلادلفیا ماندنی است یا خیر. وضعیت دنی گرین هم با وجود مصدومیتی که این بازیکن گرفتار آن شده است، هنوز مشخص نیست که با این تیم قرارداد ببندد یا خیر. هرچند که ارزش قرارداد او با جیمز هاردن تا حدودی قابل مقایسه نیست و رقم پایین‌تری است.


 


Page Generated in 0.0055 sec