printlogo


کد خبر: 248796تاریخ: 1401/4/1 00:00
خبر



دینکا به ایران می‌آید
با جدایی داود فنایی از کادرفنی پرسپولیس، شایعاتی مبنی بر حضور آلین دینکا، مربی دروازه‌بان‌های تراکتور به جای فنایی مطرح شد. البته از آنجایی که این مربی با تراکتور قرارداد دارد ابتدا باید قراردادش با این باشگاه را فسخ کرده و سپس راهی پرسپولیس شود که آلین اعلام کرده این کار را خواهد کرد. آلین بزودی از اروپا به ایران برمی‌گردد تا با حضور در تبریز به دنبال فسخ قراردادش با این باشگاه باشد. در صورتی که او بتواند این کار را انجام دهد با پرسپولیس قرارداد خواهد بست، در غیر این صورت حضور او در جمع سرخ‌پوشان تهرانی منتفی خواهد شد.
 
پیشنهاد به حسین تکذیب شد
شایعاتی درباره پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای جذب ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق مطرح شد. در همین زمینه حمزه ضیا خبرنگار عراقی به شایعات واکنش نشان داد و در صفحه توئیترش نوشت: اخباری که در زمینه پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به ‌ایمن حسین در صفحات مجازی و برخی رسانه‌ها مطرح می‌شود، درست نیست چون هیچ پیشنهادی از باشگاه ایرانی به دست ایمن حسین نرسیده است.  ایمن فصل گذشته برای ‌ام‌صلال قطر بازی کرد. این بازیکن در خط حمله تیم ملی عراق نقشی کلیدی دارد و یکی از بازیکنان سرشناس عراق به شمار می‌آید.
 
قدردانی بازیکنان از مربیان جدا شده
بعد از جدایی حمید مطهری، داود فنایی و مظاهر رحیم‌پور از کادر فنی پرسپولیس روز گذشته بازیکان پرسپولیس با انتشار استوری از مربیان جدا شده تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کردند. سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، میلاد سرلک، علی نعمتی و... با انتشار تصویری از این سه مربی نوشتند: «روزهای خوب با هم بودن را به خاطر خواهیم سپرد. از زحماتتون ممنونیم. به امید موفقیت.»
 
رامین به سپاهان عدد بالا گفت
بعد از جدایی دانیال اسماعیلی‌فر از سپاهان، این باشگاه دنبال یک مدافع راست است. جدی‌ترین گزینه سپاهان برای این پست رامین رضاییان است ولی اصفهانی‌ها با مدافع فصل گذشته پرسپولیس هنوز به توافق نرسیده‌اند. آخرین اخبار حاکی از آن است که رضاییان پیشنهاد سنگینی به سپاهان ارائه کرده که با مخالفت مدیران این باشگاه مواجه شده است. قرار است سپاهانی‌ها باز هم با این بازیکن مذاکره کنند ولی اگر با رضاییان به توافق نرسند، با گزینه‌های دیگر مذاکره خواهند کرد.
رضاییان که پیش از این گفته می‌شد پیشنهاداتی از تیم‌های گل گهر، مس رفسنجان و تراکتور هم دارد طی روزهای اخیر راهی قطر شده است. شاید یک سفر تفریحی که البته این روزها بحث داغ مذاکره دوباره‌اش برای ادامه کار در لیگ ستارگان قطر را بیشتر کرده است.
 
ارسال اینترنتی قرارداد برای کاسیانو
یحیی گل‌محمدی بعد از بررسی شرایط فنی چند مهاجم خارجی از مسئولان باشگاه خواست تا مذاکره با «کاسیانو دیاز» مهاجم برزیلی حاضر در لیگ پرتغال را به صورت جدی دنبال کنند. به همین خاطر باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه‌های این بازیکن وارد مذاکره شد تا بتواند او را با مبلغی به مراتب کمتر از گزینه‌های داخلی که قرارداد ریالی می‌گیرند جذب کند. گفته شده در صورتی که کاسیانو مشکلی برای حضور در ایران نداشته باشد قرارداد الکترونیکی که برایش ارسال شده را امضا می‌کند تا بتواند فصل آینده در جمع سرخپوشان پایتخت بازی کند.
 


Page Generated in 0.0071 sec