printlogo


کد خبر: 248795تاریخ: 1401/4/1 00:00
نقل و انتقالات


عیسی در دزفول سراب می‌بیند
لیست بزرگسال محدود است خبری از تمدید نیست

با توجه به شرایطی که عیسی آل‌کثیر دارد او در لیست فصل بعد جایی نخواهد داشت و بعد از جام‌جهانی برای نیم فصل دوم باید دنبال تیم جدیدی در لیگ برتر باشد.
آل‌کثیر در حال حاضر در دزفول حضور دارد و پیشنهاد تمدید قرارداد را از پرسپولیس دریافت نکرده تا در فهرست جدا شده‌های این تیم قرار بگیرد اما او امیدوار است در هفته‌های پیش رو معادلات تغییر پیدا کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که او از نظر جسمانی موقعیت خوبی دارد اما نمی‌تواند فعلاً در تمرینات شرکت کند و احتمالاً تا آبان از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب به نظر می‌رسد آل‌کثیر تا پایان نیم فصل در اختیار پرسپولیس نباشد و امکان بازی نخواهد داشت. این مسأله وقتی محتمل‌تر می‌شود که بدانیم لیست بزرگسال پرسپولیس با دو خرید دیگر پر خواهد شد.

حرکت عجیب اینستاگرام باشگاه
مدیر برنامه صادقی برای چند دقیقه فالو شد!

از چند روز قبل صحبت حضور سعید صادقی در پرسپولیس جدی شده هر چند اخبار در مورد این بازیکن متناقض است و گفته می‌شود او راهی تیم دییگری خواهد شد. با این حال دوشنبه شب اتفاق جالبی در فضای مجازی افتاد تا بار دیگر هواداران پرسپولیس به خرید این بازیکن امیدوار شوند. دوشنبه شب صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس در اینستاگرام برای لحظاتی مدیر برنامه‌های سعید صادقی را فالو کرد که این مسأله بسیار عجیب بود. پیج رسمی پرسپولیس همانند سایر باشگاه‌ها فقط مدیران، مربیان و اعضای تیم خود را فالو کرده است اما فالو کردن یک مدیر برنامه توسط این صفحه عجیب بود البته اینستاگرام پرسپولیس خیلی زود این مدیر برنامه را آنفالو کرد اما مشخص نیست صورت گرفتن چنین اقدامی ارتباطی با مذاکرات روزهای گذشته با صادقی داشته یا خیر؟!

گولسیانی گران‌تر از دانیال و سروش
همه خریدها سقف 12 میلیاردی را گرفته‌اند

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس این فصل راحت‌تر و بیشتر از فصل قبل در نقل و انتقالات پول خرج می‌کند تا دوباره از رقبایش عقب نیفتد چرا که بازیکنان مهمی که به این تیم پیوسته‌اند همه قراردادهایی بالای 10 میلیارد تومان دارند. رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با توجه به مبالغ دریافتی بازیکنان در فصل گذشته تصمیم گرفت سقف ۱۲ میلیارد تومانی را برای بازیکنان شاخص که سابقه حضور مستمر در اردوهای تیم ملی ایران را دارند در نظر بگیرد. از این رو تمام خریدهای جدید پرسپولیس با توجه به اینکه رزومه حضور در اردوهای تیم ملی ایران را دارند سقف قرارداد را دریافت کردند تا راضی به پوشیدن پیراهن پرسپولیس شوند.
همچنین گئورگی گولسیانی مدافع گرجستانی تازه‌وارد پرسپولیس نیز قرارداد خود را در حالی به دلار بسته که معادل ریالی آن با توجه به نرخ ارز در بازار روز تهران حدود ۱۳ میلیارد تومان است.

 


Page Generated in 0.0057 sec