printlogo


کد خبر: 248785تاریخ: 1401/4/1 00:00
خبر



مدافع لهستان از حضور در جام جهانی منع شد
ماشیی ریبوس، مدافع چپ تیم ملی لهستان از بازی در جام جهانی منع شده، چرا که با اسپارتاک مسکو، باشگاهی از روسیه قرارداد امضا کرده است. این مدافع 32ساله 66 بازی ملی دارد ولی در جام جهانی قطر به این آمار اضافه نخواهد شد. او پس از پنج سال حضور در لکوموتیو مسکو، به‌صورت آزاد راهی تیم همشهری، یعنی اسپارتاک شده است. اوکراین متحد نزدیک لهستان به شمار می‌رود. همسر ریبوس روس است.

این دو بازیکن از منچستر می‌روند
منچستریونایتد به آرون وان-بیساکا و براندون ویلیامز اعلام کرده که باشگاه جدیدی پیدا کنند. این دو مدافع کناری در جمع بازیکنانی هستند که یونایتد را ترک خواهند کرد. پل پوگبا و جسی لینگارد هم از یونایتد جدا شده‌اند و این باشگاه می‌خواهد با اریک تن‌هاخ دست به خانه‌تکانی بزند.

 علاقه تاتنهام و برایتون به کالایدزیچ
تاتنهام و برایتون به جذب ساشا کالایدزیچ از اشتوتگارت علاقه دارند. بوروسیا دورتموند هم این مهاجم اتریشی را زیر نظر دارد، اما در حال حاضر ترجیح می‌دهد سباستین هالر را از آژاکس جذب کند. از قرارداد کالایدزیچ 24ساله با اشتوتگارت چهار سال دیگر باقی مانده است.

رائوم در رادار قرمزها
منچستریونایتد به جذب داوید رائوم، مدافع چپ هوفنهایم علاقه دارد. این بازیکن 24ساله در فصل گذشته بوندس‌لیگا 3 گل زد و 11 گل ساخت. گفته می‌شود مبلغ انتقال این بازیکن حدود 35 میلیون یورو خواهد بود.

پیشنهاد اینتر: معاوضه گابریل و دی‌فرای
 اینتر به آرسنال پیشنهاد داده که گابریل مگالس را از این باشگاه بگیرد و استفان دی‌فرای را به آنها واگذار کند. اینتر حاضر است مبلغی هم در کنار دی‌فرای بپردازد، اما آرسنال حاضر نیست این ستاره برزیلی‌اش را از دست بدهد. او در فصل گذشته در کنار بن وایت خوش درخشیده است.

 اریکسن به یونایتد نمی‌رود
کریستین اریکسن پیشنهاد حضور در منچستریونایتد را رد کرده چون می‌خواهد در لندن بماند. قرارداد این بازیساز دانمارکی با برنتفورد به پایان رسیده و این باشگاه به او پیشنهاد قرارداد جدیدی داده است. تاتنهام هم این بازیکن سابقش را زیر نظر دارد.

نیوکاسل به سراغ آزار می‌رود
نیوکاسل قصد دارد تورگان آزار را از بوروسیا دورتموند جذب کند. این بازیکن ملی‌پوش بلژیکی که برادر ادن آزار است، با قیمت تنها 13 میلیون پوند قابل خریداری است.

پی‌اس‌جی به‌دنبال اشکرینیار
 پاری سن ژرمن به‌دنبال ساختن تیمش برای فصل بعد است و با تجربه لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدیدش، پیش می‌رود. آنها میلان اشکرینیار را از اینتر مد نظر دارند. اینتر قیمت این بازیکن را 80 میلیون یورو می‌داند اما پیشنهاد پی‌اس‌جی 60 میلیون یورو است.
 
ژاوی می‌خواهد دمبله بماند
ژاوی سرمربی بارسلونا با خوان لاپورتا رئیس باشگاه صحبت کرده و به او گفته که اگر می‌تواند، عثمان دمبله را متقاعد کند که قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند.
 
پیشنهاد آرسنال برای رافینیا
آرسنال 58 میلیون یورو برای جذب رافینیا آماده کرده است. آنها می‌خواهند این بازیکن برزیلی را بخرند، اما بارسلونا هم این بال لیدزیونایتد را می‌خواهد. توپچی‌ها قصد دارند ترکیب رافینیا و ژسوس را برای خط حمله خود در فصل آینده تشکیل دهند.
 
کروس قراردادش را تمدید نکرده
قرارداد فعلی تونی کروس با رئال مادرید تا انتهای فصل پیش رو است، ولی او قراردادش را تمدید نکرده است. رئال تلاش کرده که او را نگه دارد اما این بازیکن با پیشنهادهای باشگاهش موافق نبوده است.


Page Generated in 0.0045 sec