printlogo


کد خبر: 248766تاریخ: 1401/4/1 00:00
بازتاب


از ساعت 13 الی 16

شماره تماس
02184711175
ایران ورزشی از نقدها، نظرات و نوشته‌های شما در حوزه ورزش استقبال می‌کند. می‌توانید با شماره 02184711175 تماس بگیرید یا نظرات خود را درباره مطالب به شماره 3000451213 پیامک کنید یا برای ما بنویسید و به نشانی
editorial@irannewspaper.ir ایمیل کنید.

اینکه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شده خبر خوبی برای تیم استقلال و هواداران این تیم است. چون استراماچونی هم اصلاً کارنامه خوبی نداشت و هر جا رفته بود، اخراج شده بود ولی توی ایران موفق بود. اتفاقاً کارنامه ساپینتو از استرا خیلی بهتر است.
کیانوش رستمی از اسلامشهر
 
یحیی گل‌محمدی با چه اندیشه‌ای با بررسی شرایط فنی از مسئولان باشگاه خواسته تا مذاکره با مهاجم خارجی «کاسیانو دیاس» را انجام دهند. اصلاً او شناخت کاملی از این بازیکنان دارد؟
مرادی از کرج
 
سپاهان تیمی که حاضر بوده و هست برای جذب بازیکن و مربی از تیم‌های رقیب، ارقام نجومی خرج می‌کند و نمونه‌اش هم در قرارداد سر به فلک کشیده شهریار مغانلو قابل مشاهده است، هرچند برای جذب ساپینتو زورش به استقلال نرسید!
کامران یوسفی از تهران
 
رئیس فراکسیون ورزش گفته که ما کاری به این که چرا فلان مربی آمد و چرا فلان مربی رفت نداریم و در مسائل اینچنینی هم ریز نمی‌شویم اما به مسائل کلان نگاه می‌کنیم. من معنی این جملات را نمی‌دانم. لطفاً اگر امکان دارد بیشتر توضیح دهید؟
قاسمی از تهران
ایران ورزشی: خواننده گرامی! طبق گفته رئیس فراکسیون ورزش، مجلس و نهادهای بالادستی همیشه از وزارت ورزش می‌خواهند که در برابر نتایج تمام تیم‌های ورزشی در رده ملی پاسخگو باشد و متعاقباً وزارت ورزش هم از فدراسیون‌ها می‌خواهد.
 
ساپینتو اصلاً با کی‌روش قابل مقایسه نیست. هرچند که ساپینتو قهرمانی در جام حذفی بلژیک را در کارنامه دارد، سرمربی سابق اسپورتینگ پرتغال بوده و چندین سال در لیگ پرتغال و بلژیک هم سرمربی بوده است. او مربی سال بلژیک شده و در لژیا لهستان هم بوده است.
سیروس کریمی از تهران


Page Generated in 0.0056 sec