printlogo


کد خبر: 248765تاریخ: 1401/4/1 00:00
لژیونرها



موهون باگان، مشتری جدید انصاری‌فرد
پیشنهاد به کریم از سرزمین 72 ملت
با وجود اینکه یک سال دیگر از قرارداد کریم انصاری‌فرد و باشگاه آ.ا.ک آتن باقی مانده اما اخباری که از کشور یونان مخابره می‌شود، از احتمال جدایی کاپیتان تیم ملی ایران خبر می‌دهد. چندی پیش بود که سایت «اسپورت داگ» یونان در گزارشی به خروجی‌های احتمالی آ.ا.ک در تابستان پیش رو پرداخت که نام کریم انصاری‌فرد نیز در این لیست دیده می‌شود. حالا برخی گزارش‌ها از هند حاکی از این است که باشگاه موهون باگان به جمع تیم‌های خواهان انصاری‌فرد اضافه شده است. یک رسانه هندی در خبری مدعی شد که تیم رده سوم فصل گذشته هند قصد دارد تا این مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد. پیش از این تیم‌هایی از یونان، قبرس، ترکیه و حتی ایران نیز خواستار جذب انصاری‌فرد شده بودند و حالا باید دید این بازیکن ایرانی راهی چه تیمی خواهد شد.
 
شماره آزمون از بایگانی در آمد
سردار آزمون ستاره ملی‌پوش کشورمان برای مدت 2 و نیم سال در زنیت سن پترزبورگ در لیگ روسیه بازی کرد. دوران طلایی سردار آزمون را می‌توان با زنیت دانست. ستاره ایرانی به ماشین گلزنی آبی‌پوشان زنیت تبدیل شد و در طول دو سال و نیم یک بار موفق شد به‌عنوان آقای گل لیگ روسیه برسد. ستاره ایرانی در این مدت 79 بازی انجام داد و 52 گل به ثمر رساند. آزمون با شماره 7 برای زنیت خوش درخشید و این شماره برای ستاره ایرانی خوش یمن بود. او در نهایت زمستان گذشته با قراردادی 5 و نیم ساله به بایرلورکوزن ملحق شد تا در بوندس‌لیگا توپ بزند. باشگاه زنیت اعلام کرد شماره پیراهن سردار آزمون بعد از نیم فصل بایگانی در نهایت به زلیمخان باکایف هافبک جدید این تیم رسید تا فصل آینده برتن کند.
 
تمرینات محمدی
 قبل از پرواز به آتن
میلاد محمدی، دفاع چپ تیم ملی فوتبال ایران که به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانست در اردوی قطر شرکت کند، برای پیگیری تمرینات اختصاصی در مرکز ملی فوتبال حاضر شد. محمدی دو فصل دیگر با باشگاه آ.ا.ک آتن قرارداد دارد و به همین دلیل قصد دارد قبل از سفر به یونان با انجام تمرینات اختصاصی آمادگی خود را حفظ کند.
 


Page Generated in 0.0042 sec