printlogo


کد خبر: 248660تاریخ: 1401/3/30 00:00
مصاحبه محمد دادگان با ایران ورزشی همچنان بحث‌برانگیز است
چرا فقط دادگان باید به سازمان لیگ بیاید؟

مصاحبه محمد دادگان رئیس سابق فدراسیون فوتبال با ایران ورزشی هنوز در سطح رسانه‌ها بحث‌برانگیز است. مخصوصاً آنجایی که او به قراردادهای منعقد شده در حوزه تبلیغات محیطی سازمان لیگ اشاره کرد و خواستار شفاف‌سازی ماجرا شد.
به دنبال این مصاحبه، صادق درودگر که مدیر بازاریابی سازمان لیگ است، واکنش نشان داد و از دادگان خواست که با حضور در سازمان لیگ تمام قراردادها را ببیند!
حالا خبرگزاری مهر در یادداشتی نوشته:
درودگر به خوبی می‌داند که دادگان هیچ وقت به سازمان لیگ نمی‌رود که قراردادها را ببیند! اما تیری در تاریکی انداخته است.
پرسش از صادق درودگر این است که چرا فقط محمد دادگان باید قراردادهای تبلیغات محیطی را ببیند؟ چرا شما و سازمان لیگ برای یک بار هم که شده نباید در مورد این قراردادها شفاف‌سازی کنید؟ چرا نباید مشخص شود از محل تبلیغات محیطی چقدر به فوتبال و باشگاه‌ها و چقدر به برخی افراد درگیر در این قراردادها رسیده؟ چرا نباید مشخص شود از محل تبلیغات محیطی دیدار تیم ملی فوتبال ایران و الجزایر چقدر درآمدزایی شده است؟
صادق درودگر که با کمترین سابقه بازاریابی و تبلیغات، مدیر بازاریابی مهم‌ترین بخش فوتبال شده است، چرا قراردادهای چند سال اخیر تبلیغات محیطی را شفاف اعلام نمی‌کند تا اهالی فوتبال بدانند این سازمان چقدر درآمدزایی داشته و این درآمدها کجا هزینه شده است؟
اگر صادق درودگر به کار سالم و شفاف خودش اعتقاد و اعتماد دارد، چرا فقط باید محمد دادگان ببیند، اعلام رسمی کنید تا همه در جریان قرار بگیرند.


Page Generated in 0.0058 sec